Uzun ilişkimde bekaretimi kaybettim ve tek isteğim bir kişiyle sonsuza dek mutlu olmak, kendimi adamak. Şansım yok mu?

2. Kişi de şanssızlık olsun istemiyorum.
Uzun ilişkimde bekaretimi kaybettim ve tek isteğim bir kişiyle sonsuza dek mutlu olmak, kendimi adamak. Şansım yok mu?
Cevapla