Öpüşmek içgüdüsel midir?

Birkaç hafta öncesine kadar hiç öpüşmemiştim. Sevgilimle ilk öpüşmemde hep rezil olacağımı düşünürdüm. Ya dişlerim değerse, ya fazla tükürük salgılarsam, ya nefessiz kalırsam diye ama bunlar olmadı. Yavaş ve güzel bir şekilde öpüşüyoruz. İlk öpüşmemde bile ilk olduğuna inanmamıştı. Onunda fazla tecrübesi olmamış, beraber öğreniyoruz. Sizce de öpüşmek içgüdüsel mi?
Öpüşmek içgüdüsel midir?
Cevapla