Geçmiş yüzümden içim rahat etmiyor, sizce kötü düşünmem yersiz mi?

2 yıllık sevgilim var hayatında ben varken bana hiç yanlış yapmadı ama geçmişinde ve ayrıldığımız süreçte birlikte olmuş birileriyle benimde geçmişim çok temiz değil ama bakireyim ve sevgilimle birlikte oldum. İlkimdi yani. Ama nedense böyle içim tam anlamıyla ona güvenemiyor. Bana karşı çok ilgili çok seviyor bunlardan eminim ama nedense içim bir türlü tam anlamıyla güvenmiyor. Kendisi çok yakışıklı dikkat çeken bir çocuk acaba o yüzden mi? Bana ne önerirsiniz onu çok seviyorum ve evlenmek istiyoruz
Geçmiş yüzümden içim rahat etmiyor, sizce kötü düşünmem yersiz mi?
Cevapla