Seviştikten sonra ilişkinin heyecanı azalıyor ve kadın, erkeğin gözünde değersizleşiyor mu?

Sevgilimle seks yapmadık ama elleşmeler küçük çapta sevişmeler oluyor. Ben seks manasında bir şey hiç yaşamadım kimseyle ve böyle şeylerde yaşamamıştım. Bu sevgilimle de ileriyi gördüğümü düşünmüştüm ama... Aramızda iletişim kopukluğu mevcut. O işe gidiyor yoğun çalışıyor , doktor. Bende yeni mezun oldum sınava hazırlanıyorum.6 aylık bir ilişki ama günde 5 6 satır mesajlaşıyoruz ve bazen gün içinde ya 15 dakika konuşuyoruz ya konuşmuyoruz. Bu sevişme olayları haftada 1 ya da 10 günde bir olduğu için mi değersizleştim? Öncesinde sanki böyle değildi. Daha ilgili, daha heyecanlıydı. şu an gün içinde nasılsın neler yaptın diye sormuyoruz. Bu nasıl sevgililik? Ben bu adamla ne mutluluğumu ne de mutsuzluğumu paylaşabiliyorum artık. Ona karşı çok öfkeliyim. Soğuk davranıyorum çoğu zaman... Sanki cebinde gibiyim... Nasıl bu insana öyle olmadığını göstereceğim? Aşırı kariyer odaklı bir insan. Aynı şehirde olmamıza rağmen haftada 1 en fazla 2 kez görüşüyoruz. Bu durumdan hiç memnun değilim. İletişimi azalttım iyice o da azalttı. Ben bu durumdan çok rahatsızım. Hani sevişmek sevmekten gelirdi? Bu ne şimdi her şey rutine bindi cebinde mi olmuş oldum? Halbuki gayet alımlı olgun bir insanım. Yoruldum gerçekten neler yapmalıyım? Ayrıl demeyin. şu an öyle bir şey düşünmüyorum ama bu şekilde inatla devam ederse artık yapacak bir şey kalmaz.
Seviştikten sonra ilişkinin heyecanı azalıyor ve kadın, erkeğin gözünde değersizleşiyor mu?
Cevapla