Her şeyi yaşayalım ama sevgili olmayalım. Bunu kabul eder misiniz?

Biriyle konuşuyodum. Ondan hoşlanıyordum. Duygularım çok yoğundu. Ama onun istediği sadece cinsellikti. Arıyodu soruyodu ben de hep acaba beni sever mi değişir mi umuduyla konuşmaya devam ettim. Ama başka bi şehre tatile gitti. Beni aramamaya başladı ben de sitem ettim. Bana böyle hesaplar sorma dedi. Bi soğukluk başladı bu ilişkinin asla bi adı olmayacak dedi ve ben artık üzülüyordum. Beni engelle artık görmek istemiyorum seni dedim. Konuşmuyoruz artık bir haftayı geçti. Çocukluk mu ettim. Siz kabul eder miydiniz böyle bi ilişkiyi
Her şeyi yaşayalım ama sevgili olmayalım. Bunu kabul eder misiniz?
Cevapla