Artık sevişmek istiyorum ama pişman olur muyum korkusu var, ne yapmalıyım?

Samimi bir şekilde yazıyorum lütfen kötü yorum yazmayın. Son dönemler de fazlası ile kafamı meşgul eden bir konu. Çok fazla bu hissi merak ediyor ve yaşamak istiyorum. Ama pişman olur muyum korkusu var içimde. Karşımda ki kişi beni kullanmaya mı çalışıyor yoksa seviyor mu emin olmak isterim. İnançlarım gereği de tedirginim. İleride bu benim için sorun olur mu keşke yapmasaydım der miyim diye düşünüyorum. Sevgilim benden ayrılırsa kendimi kullanılmış gibi hisseder miyim daha sonrasında bilmiyorum. Ama cinsel isteğim çok fazla aynı zamanda yaşamakta istiyorum. Bir kere olursa daha fazlası da olur diye düşünüyorum. Yardımcı olun lütfen güzel bir şekilde yazın ❤️
Artık sevişmek istiyorum ama pişman olur muyum korkusu var, ne yapmalıyım?
Cevapla