AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
186Cevap
Genelde çoğu önceden darbeyi yemiş ve akillanmis oluyor açık ve net. Çok küçük bir kısım kişilik gereği böyle bir şeyi kendine yakistiramadigi için evlenmeyi bekliyor
Herkesin kendi hayatı kendi vücudu o yüzden sana ne, bana ne, ona ne? Birsey düşünmem saygı duyarım.
Evlenmeden olmaz. Çünkü ilk seferim benim için en özel andır. Ve en özel anımı sadece sevdiğim insanla paylaşmak istiyorum.
Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık derler ya.
Evlenmeden yapsa inancı toplum baskısı vs.
Yapmasa evlenince ten uyumu. ya da erkek vasat o konuda ya da iktidarsiz cikarsa.
Ben. ortaya tüküreceğim yüzünüze gelmesin 😂😂
Bakir erkek bakir kız isteme hakkına sahip
1 taraf bakir değilse diğer tarafa sen olacaksın der ise bu bencillik olmazmı
Ne varmış halimizde yaw 😠😠😠
Ne olabilir müslümanız sonuçta normali bu bizim inancımıza göre, ha başka inançtan olanı bilmem
Olması gereken bu ama hiç yapmamış ise önceden yapmış ise böyle demesi saçma
Türkiye gibi bir yerde kızlar için sakıncalı olduğu için çok normal bu ayrıca dinimizce zaten uygun değil zinaya giriyor
Evlenmeden de olur diyene nasıl bakıyorsam onlara da öyle diyorum. Herkesin kırmızı çizgisine saygı duyabilen biriyim.
Tam evlenilecek iyi aile insanı olduklarını düşünüyorum.
Gerçekçi olmak gerekir ki çağımızda bakire kız oranı yüzde 0.1'i bile bulmaz. Hiçbir kız da bakir bir erkeğin elini bile tutmaz. Demek ki evlilik daha önce cinsel tecrübesi olanların kendi aralarındaki bir ilişkidir. Aksini iddia etmek abestir.
abicim bir araba alırken bile bayiye gidiyosun elleıyor dokunuyor hıssedıyor sonra test sürüşü yapıp deneyimliyorsun .
bilmem anlatabildim mi?
Ha 5 dakika önce ha 5 dakika sonra sonuçta o tarrağı yiyeceksin. Bence zevk almaya bakın hemde tecrübe kazanırsın. Bu arada görsel çok harika
Tüm şehirle yatmış onlarca kürtaj yapmış kadın numarası bunlar. Herkese verr dolandırmak istedigi kamil e bu numara lar 😀
O kadar popüler ve beğenilen bir kadın o salak sünepe kamili takar mı sence?
Evet kadınlar döven satan tecavüz eden asaglayan şiddet cinayet sabıkalı alkol madde bagımlısı erkek lere köpek olmayı sever
Ortası da var.
Görülmedi dövmeyen satmayan tecavüz etmeyen hayatını karartmayan erkek lere sanş vermez kadın
Saygı duyarım kızlar evlnmden önce yapınca daha boş duramıyor kapı acılınca canı cekınce kimle olsa yapıyor cok örneğini gordum
Kendilerine daha fazla sevgi saygi duyarim ama en ufak bu konudaki bir yalanda evli olsamda bosarim cocuguda alirim sonra darilmaca yok :)
Yeterince sevip güvenmediklerini, cinsel anlamda toplum kurallarını aşacak kadar cesur olmadıklarını düşünürüm.
Ha bi de çok arzulu birisi olmadığını düşünürdüm. Yoksa benim yanımda kolay olmazdi uslu olması.
Evlenmeden olmaz diyenlere saygılı olacaksın. Diğerleri zaten veriyor…
Bencil erkeklerin, guru oyunudur bekaret. Evlilik sadakattir ama evlendikten sonra sadakat başlar
Sabirli, durust insandir ilk once... gerisini ALLAH bilir bende onlardan biriyim cunku :D
Bu pozisyon çok tehlikeli bence 😂
Güzel pozisyon, tehlikeyi severim 😅
Bayılıyormuş bide kadın
galaksideki yıldızları saydırır o pozisyon.
Korkudan değil bu. Zina yapmak istemiyorlar her şeyin ilkini eşleriyle yaşamak istiyorlar.
Herkesin kendi hür irade ve görüşü. İsteyen evlenince de vermesin.
Bunu kadınlar için diyorlar ve eşcinsellik yaygınlaşıyor.
Olumlu kalimlj dünya kızı s*iksen sen ölsen kız sıkılmış olarak kalacak yanlış bu işler.
Böyle söyleyen birçok kadınla birlikte oldum, ama hicbiriyle evli değilim
Anlayışla karşılanır. Düşüncesi isteği bu yöndedir. Saygı duyulmalı.
Kendi düşünceleri tabi bir şey demek düşmez ama bir imzaya bağlamak saçma geliyor bana.
Herkesin kendi tercihi. Bana kalırsa seks istediği zaman yaşanması gereken bir zevk
İsteyen yaparda ne bilim sanki bir emaneti bozmuş gibi hissediyorsun
Olmaz diyorsa olmaz bişey demeye veya düşünmeye gerek yok kimi ne ilgilendirir
bir de arkadan yapıp önden evlenmeden olmaz diyenler var. yorum yazanların arasında da kesin vardır.
Otomatik olarak ondan soğurum. Tıpkı eski sevgilimden soğuduğum ve ilgi göstermediğim gibi.
Herkesin kendi kararı ama ondan sonra tecrübe istiyorlar
Yapmadım yapanlar da çok haddinden fazla mesajım ulaşmıştır sanırım
Herkesin kendi hayatı nede olsa yani evlenmeden yapmazsa yapmasın sorun değil dert etmem
İnternet fenomenlerinde dediği gibi. herkesin hayatına kimse karışamaz. Saygı duymak lazım.
Evli bekar farketmiyor olgunlasmadan cinsellik yasayan insanlara gıcık oluyorum.
Evlemeden önce en az bi deneme olsa iyi olmaz mıydı?
...
Olabilir gayet normal herkezin kendi dusuncesi ama bir erkek olarak evlenmeyi bekleyemem
Kültür din meselesi
Turkiyede ortadoğu ülkelerinde yaşayanlar iyi bilir
Henüz ikna edilmemiştir.. Yoksa her kız merak eder yaşamak ister.
Mantıklı çünkü bu devirde herkesin derdi gecelik uzun süre ilişki garantisi yok
Bence çoğu böyle gizliden gizliye yani görseldeki gibi. 😂
erkek istese abaza istemese yadirgiyosunuz...
napmaya calisiyorsunuz?
Cinsellik zaten evliliğe ait bende 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç cinsellik yaşamadım hiçbir kızla yakınlaşmadım
Olumsuz bir şey düşünmem çünkü herkesin kararı ve görüşü kendine. olur diyenler yeter 😉
Evet evlenmeden bacak omuza olmaz normal yapalım evlenince bacak omuza yaparız 😂😂😂😂
Çok göreceli ve kesinlikle saçma değil. Yaşayıp yaşamamak karar tabiki
Haklı bende oyleyimm neden kendimi kirletiyim
Herkesin kafa yapısı, inancı, değerleri farklı. O yüzden evlenmeden olmaz diyenleri de, evlenmeden birliktelik yaşayanları da kınamak doğru olmaz.
Alnından öpesim geliyor
bır bakıyorsun oluyor :d
Çok normal bir şey gayet doğal karşılarım
şimdi de evlisin olmaz diyorlar :/ nerde yanlış yapıyorum ya
Olabilir saygı duyarım lakin evleneceğimizinde bi garantisi yok onuda söyleyeyim 😁
30 dereceden bakıyorum, ikna etmek lazım bu arkadaşları, olmadı gazoza ilaç falan, nuri bize,2 gazoz biri ilaçlı olsun diyerek🤣🤣🤣
Kızlar azmış baksana konuştukları şeylere sonra neden erkekler sapıklaşıy blah