
#smellsmoke

İlişki esnasında bence köşe kapmaca oyunu oynanmalı. Bu köşe kapmaca oyunun kazanan ringin köşesine sıkıştırdığı partnerini nakavt edene kadar öpmeli, koklamalı, yalamalı, yutmalı, harcamalı, yemeli, ısırmalı ve en ince detayına kadar bedenini sömürmeli. Bu sömürge imparatorluğu kurulunca da harika hazinelerinin tadına bakmalı. Çifte kavrulmuş göğüsler, penisi görünce çıldırmış bir patlamış mısır gibi sevinçten havalara uçan klitoris sonsuz evrenin derinliklerine kadar haz alacak şekilde uçurulmalı ve kodunu girip kodu mu ohlatmalı ve bu ohlama sonucunda oklava yemek yerine ohlama yiyen partner zevk çığlıkları atarak köşe kapmacanın sesli mesajını tüm evrene vermelidir :Dd
Yerine göre o anki psikolojisi arzularına göre Aklıyla oynayabilirim bu konuda , cok daha ateşli olması dudaklarından şehvet akması vücudundaki hormonların yükselişini iyice hissedip teninin kokusunun değişmesi gibi cünkü o anki isteği arzuları direk beden diline hareketlerine yansıyacak o sehvetin nirvanaya ulaştığını hissettiğim at köşe olur yatak odası olur duş olur üzerine direk kapaklanabilirim biraz ateşli harlamak cok daha zevklidir... 🚬
Sıkıştıran taraf..
Bazen elimde olmadan köşe sıkışmış bulabilirim ama kendimi..
Tiryakim oldun yarim :)
Sen de benim yarim.. 😉
Muck !
🥰😘
Teşekkür ederim tiryakim ;)
Rica ederim tiryakim :)
Köşe kaomaca oyununu severim tamamen zabt edemediği sürece kaçmak kaçınılmaz olacaktır🤭
Zabt edemediği sürece hmmm🙄🙏😂😂😂
Ricalar.. :*
Cevap
32Cevap
Köşeye sıkıştıran taraf olmayı tercih ediyorum. erkek üstün olmalı.
Koseyle tawanla ugrasmam horoz gibi nerde tutarsam orda cokerim ustune
Köşeye sıkıştıran dmcjmx genelde pçliğine @zdırıp kaçanlar var..
Kesinlikle koseye sikistiran... Once gozleriminen yirim sonra satasirim razi gelirse ne ala gelmezse tacize devam
Bu ortak kararımıza göre değişiyor. Oyun ne ise senaryosunu yazıp oynuyoruz.
Genelde sıkıştıran kovalayan ama yakalayınca affetmeyen tarafım ☺️
Köşeye sıkıştır bütün benliğimle tüm bedenini titretirim...
Sıkıştıran nazende sıkışan nazende her ikisede ana bali
Hiç yapmadım utanıyorum o yüzden ilk seferde muhtemelen köşe kapmaca oyanayan taraf olurum :)
Köşeye sıkışmayı tercih ederim. Baskın olan partnerim olmalı.
Köşeye sıkıştırırım genelde ama partnerim çok istekliyse en heycanlı yerinde geri çekilip dokunmamayı tercih ediyorum bazen kıvranışı hoşuma gidiyo
Bizde kimse kimseyi sıkıştırmıyor Her şey kardeşce saygılı Niye😂
Köşe olmasa da sıkıştırırım ben koca yatağı, odayı, evi dar ederim 😊
Sıkıştırmayı seviyorum. Ama sıkışmaktan zevk aldırırcasına.
Çoğunlukla sıkıştıran taraf ama bazende sıkıştırılan taraf muazzam zevk veriyor…
Valla ben ne köşeye sıkışan neden kovalayan köşenin ta kendisiyim 😂
Köşe kapmaca oynayan tarafım
Körebe oynayan taraf 🤦♂️
Genelde oyuncagi olurum..
Hic gerek yok bunlara yakaladigim yerde 🙃
İlişki esnasında köşeye sıkıştıran taraf
Elime kırbacı alıp köşeye sıkıştırıyorum
Bir bulsam köşeye sıkıştıracağım 😂
Bazen köşeye sıkışmakta fayda vardır 🤭
İlişki esnasında köşeye sıkıştıran taraf
Ben hep köşeye sıkıştıran oldum kapıldılar bana...
köşe kapmaca oynayan. bu durum hoşuma gidiyor
Sıkıştırmayı severim 😉😜
İnsanın moduna göre değişir
Köşeye sıkışırsam ağlarım
Köşeye sıkıştıran tarafım
İkisinide severim
Sıkıştıran benim tabikide
Acayip sıkıştırırım
Kaçan taraf
Köşe kapmaca oynarız
Sıkıştıran taraf
Keyfim nasıl isterse
Ortada diyebilirim.
Köşeye sıkıştıran
Genelde sıkıştıran
Hiçbiri de değilim
Köşeye sıkıştıran
Sıkıştırmalıı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?