Kadınlar sadece vajinal veya anal yolla doruğa ulaşamazlar.Aslında, birçok kadın, (aynı zamanda) klitoral olarak uyarılırsa bir çok orgazmı aynı anda yaşayabilir. Dürüst olmak gerekirse Çoğu kadının kendisini keşf etmediği doğru. Bu nedenle, hepinizin bu harika klitorisin neyle ilgili olduğuna çok yakından bakmanız önemlidir.Kadının en önemli zevk organıdır ve bazıları tarafından sadece klitoris adı ile bilinir. Bu, tabiri caizse, buzdağının sadece görünen kısmı, çünkü klitoris, 10 santimetreden daha uzun, çoğunlukla dokunun altında bulunan ve inanılmaz sayıda sinir ucuna sahip bir seks organıdır.Klitoris aslında sadece bizim zevkimiz için oradadır ve bunu doğru yaparsanız, doğru uyarımla delicesine yoğun bir orgazm yaşarsınız…Bunuda buraya bırakalım lazım olur..🎈👋
Kadın anal yolla orgazm yaşamaz, böyle olacağını düşünenlerde yanlış biliyor. Sorunun cevabı ise sanırım ve maalesef var ama bu durumu bekar olan kızların bitmemesine yönelik olarak çok normal görürüm, zaten evlendiklerinde temas halinde zevk alacakları için öğrenecekler, burada erkek bilmiyorsa eğer bunun bilinmeside biraz süre alabilir.
Ne olduğunu biliyoruz, biyolojik olarak gelişmemiş bir penistir aslında. Klitoris orgazmı kadının erkeği "içine almayı" arzulamasını sağlayan dişil enerjiyi düşürür, eril enerjiyi yükseltir. Toksik feministlerin (femiNAZİ) "kadınların erkeğe ihtiyaçlarının olmadığı" iddiasının temeli klitoris uyarısı ile orgazmın mümkün olmasıdır.
seve seve yaptırıyorsun yani :D en sevdiğim yöntem :)
az kaldı onu da yaparlar yakında. 3. sınıf dünya vatandaşı pasaportu oldu. hamdolsun yeni türküye nin pasaportu afganistan ın bir tık üstünde itibar olarak
vatanimizi seviyoruz ve hasretiz elbetde, ama ordakilerin Propagandasi ve dislamasi bitmiyor.. Kaldi ki burada yasayanlar oraya temelli dönüs yapmayacak veya yapamayacak artik. bu yüzden en mantiklisi neyse onu secmeli.
En mantıklısı hangi ülkede yaşıyorsan O ülkenin vatandaşlığı bence. Benim kızdığım ajitasyon yapmak. Türkiye çok ucuz, yaşamak çok kolay yiğenim diyenlere ayarım ben
oooooo Onlar ayrı bir bela🤣 Ama şunuda unutma, Türkiyenin ekonomisi Avrupanın ekonomisiyle kıyaslanamaz özellikle Almanya Zengin bir ülke. Battı diyenlere bakma sen dünyadan haberleri yok. Bende Türkiyedekilerin TL ile € arasındaki alım gücünü kıyaslayanlara ayarım.. ben burada 10 Feniğe sakız aldığım dönemlerde türkiyede sakiz 1 milyona idi. 😏😏😏
Benim laf çaktığım ve ayar olduğum tipler onlar zaten. Sat malı mülk ü gel ülkene yerleş bitsin bu hasret deyince de tık yok ama. Sesi çıkmıyor o zaman, kurulu düzen var bıdı bıdı bıdı yapmaya başlıyor. Almanya mı batmış 😅 almanya nın batma ihtimali yok, çalışan üreten dünyaya ürün satan hiç bir devlet batamaz ki 😁 esas biz batığız , gırlatlağa kadar borç var.
Dönmek kolay değil. Açık söyleyeyim ben 2019 veya 2020 demiydi 4 aya yakın kaldım, vallahi ekonomi olarak bir şey anlamadım yalan yok fakat oradaki insanlarla kesinlikle yaşayamam anladım. Kafa yapılarımız uyuşmuyor. Birde yalan dolan her şey var. Bana 200 lira ordakine 50 lira 🤣🤣 Yok annem ben almayayım, burada Amerikalıyada 1€ vatandaşınada 1€ kafaya göre giyat biçme yok. Ne diye döncem oralara? Sadece 3-4 hafta tatil yap tamam bitti. bu yıl orayada gelmedim zaten yunanistanda kaldım 🤣🤣🤣🤣
Benim kızdığım yukarı da özellikleri olan tipler. Onlarda dönmez zaten de. Şov yapmaya kalkınca , benden daha çok vatandaşçılık oyunu yapmaya başlayınca beynime kan sıçrıyor hemen. Bunları yapan tayfa da belli zaten. Alt kültür seviyesinde yıllardır o ülke de yaşayıp da hala oralı olmamaış akp ye oy veren , acayip müslüman olan tipler
hepsi heryerde.. Geçen Almanın teki röpörtaj yapıyor youtubde izledim, ozaman 17 temmuz muydu neydi işte, yürüyüş yapanları çekiyorlar, bir türk kızda kapalı geçmiş diyor ki Recep tayyip bizim için peygamber gibi almanca 🤣🤣 yok artık dedim yanlış mı duydum?
Yanlış değildir. Doğrunun dibidir. Ben böyle tiplerin sırf vatandaş diye oy kullanmasına da karşıyım. Ülkenin hiç bir dinamiğinden haberi yok en fazla yılda 2 hafta tatile gelen birisinin benim geleceğimi belirlemesine karşıyım. İlginç bir durumda var. Avrupa da kullanılan yurt dışı oylarda akp birinci çıkıyor arap ülkelerindeki kullanılan oylarda chp birinci çıkıyor 😅 bu işlerde terslik var ama ne 😂
@Tubaacelyaaa ben yanlış anlar mı anlamaz mı bilemem kişiden kişiye değişir. senin konuşmana da karışamam. sadece öneride bulundum :D daha fazla mutluluk için :D