Erkek arkadaşımla ilk defa oral seks yaptım ve beceremedim. Kendimi kötü hissediyorum, böyle şeyler normal mi?

Seks yapmıyoruz. Yapamam iğrenirim dediğim şeyi oralı biraz yaptım, beceremedim tabi ama. Dün biraz içtik kafam güzeldi açıkçası ve biraz rahatlamanın etkisiyle iğrendiğim şeyi resmen yaptım. Ağzıma çok hafif almaya çalıştım hepsini değil tabi anca yarısını alabildim. Zaten büyük değil penisi. O bir ara hepsini sokmaya çalıştı ama midem bulandı biraz. Toplasanız 1 dakika bile sürmedi o muhabbet. Göğüsünden başlayıp göbek deliğine kadar ıslak ıslak öptüm. Hoşuna gitti baya. Taktik mi bu ne ya diyip durdu. Alkolün etkisiyle gevşeyip yaptım bugünde kötü hissediyorum açıkçası kendimi. Kaşar gibi hissediyorum. Halbuki 25 yaşındayım ilk defa biriyle seviştim böyle şeyler yaptım. Hem kendimden utanıyorum. Hemde çok utanmamamdan utanıyorum :( Böyle şeyler normal mi? Oral rezaletini hatırlamak istemiyorum gerçekten fiyaskoydum bence. O delirdi ama..
Erkek arkadaşımla ilk defa oral seks yaptım ve beceremedim. Kendimi kötü hissediyorum, böyle şeyler normal mi?
Cevapla