''Çok iyi çığlık atarım'' dedim, ''attırırız'' dedi. Bu adam çok mu fesat?

metal şarkılardaki screamlerden konu açıldı ben de sesim ince iyi çığlık atarım dedim, o da attırırız😉 ve az pisleşelim yazdı, benim öylr biri olmadığımı biliyo niye yinede neden fesat şeyler yazıyo olabilir, yazma diyorum libidom yüksek benim diyo pfffff
''Çok iyi çığlık atarım'' dedim, ''attırırız'' dedi. Bu adam çok mu fesat?
Cevapla