Cilveleşiyoruz, yapmadığım kalmadı ama çok soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba. Geçenlerde eşimle ailesi yüzünden tartışmıştık. 2 hafta kadar oluyor. Özür dilemek için her yolu denedim fakat yine de sanki hiç suçu yokmuş gibi o bana kızıyor, küsüyor. Yatakta gönlünü al gibi şeyler diyecekseniz onu da yaptım. Elleşiyoruz, sevişiyoruz ama yine de tık yok adamda. Cilveleşiyoruz, yapmadığım kalmadı yine yatak haricinde çok soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrıca bir süredir hamilelik belirtilerim var acaba söylesem benimle konuşmaya başlar mı?
Cilveleşiyoruz, yapmadığım kalmadı ama çok soğuk davranıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla