Eşim sürekli ilişkiye girmek istiyor ama ben istemiyorum. Sonra da bana kötü davranıyor. Haksız mıyım?

Eşim hergun ilişkiye girmek isteyen biri. Ben öyle değilim. Bana karşı romantik olsun sevecen komik muhabbet etsin istiyorum. Ama malesef tek isteği şey ilişki. İstemediğim biseyi yapmak zorunda mıyım? Haksız mıyım? Benim istediklerim çok mu fazla?
Eşim sürekli ilişkiye girmek istiyor ama ben istemiyorum. Sonra da bana kötü davranıyor. Haksız mıyım?
Cevapla