Nişanlım bana her açıdan yakınlaşmak istiyor, sizce yaşından dolayı mı?

Ben 24 o 35 yasında her açıdan yakınlaşmak istiyor ama saygı duyuyor evlenene kadar çok ilerisini yaşamıyor onun haricinde herseyi bekliyor ben yetemiyorum kullanıldıgımı hissediyorum ama sesimi çıkaramıyorum cünkü kaybetme korkusu çok kötü birsey. Sevgi bunun neresinde bilmiyorum onunlayken aşırı mutluyum bir dediğimi iki etmiyor çok saygılı vs ama ya bi insan parmaklara kadar öpmez yaaa :) ben yaşına vermek istiyorum bu kadar cinsellik istemesinin başka nedeni olamaz cünkü eminim benden başkasıyla istese Yaşar ama bana sadık o yüzden kıramıyorum.
Nişanlım bana her açıdan yakınlaşmak istiyor, sizce yaşından dolayı mı?
Cevapla