Beni seks yapmadığım için mi kimse sevmiyor herkes gidiyor çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

Güzel bir kızım Pek kötü huylarım yok Yani biraz sessiz sakin biriyim Hayatıma giren insanı mutlu etmeyi severim bunun için uğraşırım Baba sevgim olmadığı için kolayca bağlanıyorum Ve sevmeyi sevilmeyi çok seviyorum Çok istiyorum Yani böyle maddiyatta falan gözüm yok Sadece olgun aklı başında iyi bir insanla mutlu olmak istiyorum ama kimse bunu yaşamıyor benimle Herkes çekip gidiyor Ben biri bu kadar kolayca gittiğinde çok üzülüyorum Arkadaşlarımın hepsi sevgilisiyle geziyor ediyor Ben çok yalnız bir insanım ve artık erkeklerden umudu kestim Seks yapmadığım için beni istemediklerini düşünüyorum Ama seks yapsam da iki gün sonra istemeyeceklerdir Bir erkek bir kızı seviyorsa yani bunu hemen böyle üstelemez herşeye katlanır Demekki ben hiç sevilmedim Artık umudumu kestim sevgiden Hiç haketmeyen kötü kalpli paracı zekasız kızlar sevgilileriyle ben yedi yirmidört yalnızım hayatın kuralı bu mu Yani ben sevgilim alsın beni yemeklere götürsün pamuklara sarsın demiyorum sadece biriyle gündüz çıkıp deniz kenarında bir çay içmek hiç konuşmasak öyle susmak zaman geçirmek istiyorum ama erkekler beni evine çağırıyor imtihan mı bu ya psikolojim çok bozuldu erkeklerden sogudum artık
Beni seks yapmadığım için mi kimse sevmiyor herkes gidiyor çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla