Belli bir yaştan sonra hayatında kimse olmayan herkes mast yapar mı?

Yani ergenlik yaşını geçti, hayatında kimse yok ama cinsellik bir ihtıyaç olduğu için mast yapar mı? Yoksa Gerçek cinsellik yaşayana kadar bastırılabiliyor mu? Sizce herkes mi yapar yoksa?
Belli bir yaştan sonra hayatında kimse olmayan herkes mast yapar mı?
Cevapla