Eski kocam haric 2 kisiyle iliskiye girdim sizce cokmu fazla?

1 bucuk sene önce bosandim ve bazen sevgi belki bazen cinsllik isteyince oldu farkli zamanlarda seks olarak 2 kisi ile yaptim yani toplam hayatimda 3 kisi fazlami bir kadin olarak bilmiyorum ama simdi pismanim evet isteyerek yasadim ama su an pismanlik duyuyorum ben tekrar evlenecegim insanla iliskiye girmem gerekirdi degilmi 😩 bilmiyorum cok kötü hissediyorum kendimi
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar cidden o an dogruymus gibi görünüp sonraki haftalar veya ay pismanlik duydum cok kötü hissediyorum artik sevilmicem gibi degersiz hissediyorum hatta bazen intihar aklima geliyor ben böyle biri degilim
Eski kocam haric 2 kisiyle iliskiye girdim sizce cokmu fazla?
Cevapla