Başkasıyla sevişmiş kişiyle neden sevgili ya da eş oluyorsunuz?

Ben hayatımda kimseyle yakınlaşmadım o yüzden kendim gibi birini isterim. Her şey normalleşti. Ben başkasının penisini ağzına alan kişiyi öpmekte iğrenirim. Başkasının dokunduğu tene dokunmak ne bilim bana göre değil. İnsanlar baya geniş ben onlar gibi değilim. Tabk herkesin kendi hayatı karışmam
Başkasıyla sevişmiş kişiyle neden sevgili ya da eş oluyorsunuz?
Cevapla