Alışverişe gidersekte tuttuğum gibi kabine çekerim affetmem o kabinler aslında ufak çaplı seks evi o asma plakalarıda pozisyon almada yardımcı olur.
Yeter ki canım istesin asla bırakmam kaçış yok o maçta yapılır kabindede yer yerinden oynar 😈😈😈😈😈😈

Maç izlerken oral yapmaya başlarım ve arada sırada dişlerim eğer gözü hala maçta ise.. Eğer beni alışverişte tahrik ederse deneme kabininde ateşli bir sevişme yaşayabiliriz. Sessiz olmaya çalışırız ama ben dayanamam ses çıkarırım ufak ufak iniltiler... Ama alışverişte ben tahrik ederim bence ayy yere kıyafet düştü diyerekten hemen eğilirim önünde penisi değerr..
Normalde cevap vermiyorum bu kategoriye ama bildirimde maç kelimesini görünce ilgimi çekti. Cevabım kesinlikle hayır maç izlerken aslaaa olum kalım meselesi haricinde maç izlemekten kimse beni alıkoyamaz. Başka zaman mi yok
Maçççç😈
futbol maçı izlemem izliyorsamda her an rahatsız edebilir önce tavır yaparım rahatsız etme diye sonra ilgilenirim
ama lol oynuyorsam ve sayesinde kaybedersem allahına gönderirim sevgili veya eş farketmez çekemem hiç
Maç izlemeye devam sonra teke tek maç 😈
☺️
Evet😇
.😅😂😂
Sakin😬
Hahhahah😳😂
Burnundan dolayı mı
Sakin ol demiştim sabah
Sakin ol biraz sakin💁♀️
Kızardım ama sakin olmaya bakardım
Bence patlama
Sakince hallet olmazsa patla
Sakin olmaya gayret et
Niye ki
Hıııı
Sakin ol tamam mı
Ricooo
Cevap
43Cevap
Kıyafet her zaman denenir ama kabinde kaçamak kolay kolay yakalanmaz 😉
Maçın tekrarı izlenir o an sevgilimi mutlu ederim 😊
alıntılayarak cevaplayayım, şunu alayım ben:
"Maç varsa oral yaparım ne kendimden bırakırım ne maçtan sonrada maç biter ya." @persordinary
teşekkürler ;)
Hmm alışverişi alışveriş merkezinde yapıyorsam oralı olmam ama online yapıyorsam telefon da neymiş gel bakalım sen şöyle derim.
Maçmı ne maçı efendim.. hayatta eşimden daha önemli bişey yoktur benim için... Tabi eşim olsaydı eğer 😊
O maçı birlikte yaparız kaçış yok beni tahrik edecek bende bırakacağım tarih yazmaz bunu be o maçı tek kale yaparız sonra 😊😊😊
Abooo senden korkulur valla evde kaçarı yokta saçlarından dolayıp tv karşısındaki sehpaya dayar devammm ama kabinde utanırım gııı😂😂
Maç izlemesini sevmiyorum. Neden bilmiyorum soruyu görünce irrite oldum cinsellikten. Halbuki severim 🙆♀️
Deneme kabinleri var, yangın merdivenleri var sonuçta.
Maç izlerken diyorsan bende bir gol atar maçı yaşayarak izlerdim.
Sevgili olacağım kişi bu tür şeyleri sevdiğimi bilen biri olur. O yüzden aşırı hoşuma gider ve kaçamak yapmak isterim.
Maç izleyen biri degilim, istedigimizi istedigimiz yerde yapariz
Hop hop sakin ol derim😂😂😂 evin suyu mu çıktı kudurmuşa bak hele
.
Eşim her zaman öncelikle ilgi ve alaka çya tabidir.
.
Maç falan izlemediğim için bu soru bana kolay geldi.
Hepsine ek seyahatte bile yapmışımdır. Önceliği bilmek gerek ;)
Anında seve seve yeterki istesin nerde olursa olsun yaparız 😉😉
Ben maçı izlerim hiç boşuna kudurmasın. Kimse maçla arama giremez.
Maçın önemine göre değişiyor. Eğer önemli bir maçsa sonra gelebilir.
Engelli olduğum için şanslıyım o konuda ama henüz bir sevgilim olmadı 😔
Alışverişte olmaz. Maç izlerken forma üstünde olur 😛
Uygun sakinlikte bir yerse ve kamera yoksa olabilir.
Çok uçuk fantaziler bunlar, yok kabin yok asansör..
Kadınıma, istediği her an kadınlığını tam olarak yaşatırım
Cif kale maci birakir tek kale oynardim manyakmisin sen tabiki penaltilara baslardim
Mili takımdan daha fazla gol atılır.
Evlenmeden olmaz derim
Seninle birlikte olacak erkeğe geçmiş olsun😄
Kabin tabiki, maç sonra izlenir.
Ben maçı bırakır daha fazla heyecanı yaşatırım. 🙈
Maç izlemediğime göre maçı ben düzenlerim.
Anında karşılık veririm.
Ben alışverişi bırakır seks yapardım
Kabinde sevgilimi denerim tabii ki🤭
yemişim maçı derim, partnerime bakarım
Olurum 😂😂
🤣
.😏
domal komutunu veririm.
O an orada yatırıp...
Sen kaşındın der yerim şeftalisini😋
Tek kale maçı severim
Maçı izlerim tabiki
her türlü gider.
Olabilir belki
Güzel ama zor
Evde olabilir
Maç seyretmem zaten
Sonra derim
asla geri çevirmem
severim onu
Terslerim
Doğru kabine 😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?