Arkadaşlar o kadar sinirliyim ki sizce haksız mıyım ben ne olur yardımcı olun?

Arkadaşlar 2 yıldır evliyiz 3 aylık bebeğim var eşim sürekli arkadaşları ile birlikte mesela bugün pazar çalışma izni var arkadaşları ile mangala gitti hiçbir aktivite yok ilişkinizde o kadar sıkıldım ki evde tekim şu an ve gideli 4 saat oldu mesaj bile atmadı benim 2 haftadır ilişkiyr gitmiyordu isteksiz hep cinsellik yok isterse de 5 dkka sürüyor benim tatmin olmam umurunda değil dün yanaştı o da bugün dışarı çıkacak ya güya beni sakinleştirmek için sabah herşey dedim bana diyor dün geldim sen istemedin dedim sen gideceksin ya ondan 2 hafta oldu nerdesin bana diyor sen hasta mısın herşeye alınıyorsun insan eşine zaman ayırmaz mı Allah aşkına beende dedim zevk almıyorum artık resmen dedim ilişkimiz hiç zevkli değil dedim kızıyor bana hala yazmadı mesela sizce ben haksız mıyım en son ne zaman birlikte dışarı çıkıp gezdik hatırlamıyorum lütfen yardımcı olun ne olur?
Arkadaşlar o kadar sinirliyim ki sizce haksız mıyım ben ne olur yardımcı olun?
Cevapla