Cinsel Yaşam Kel ya da Saçını Kazıtan Kadınlar Erkeklerin Gözünde Nasıl? Jason0808 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Cinsel Olarak Uyarı Veriyormu Aşırı Seksi Görünüyorlar Bana göre Erkekler Öyle Olmasada Kadınlar Cidden Seksi Görünüyor Sizin Gözünüzde Nasıllar? Kel ya da Saçını Kazıtan Kadınlar Erkeklerin Gözünde Nasıl? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
LacivertGandalf Takip Et Master Yaş: 109 , eic 96% +1 yıl Bana iğrenç geliyor. Sanki bişey eksikmiş gibi 😂. Bence saçlı daha iyi 👍🏻 2 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl Yok ya cinsel acıdan baya iyi Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl böyle fotograflarda güzel birde ünlüler falan :D normal şartlarda türkiyede kel kıza yaklaşacaklarını düşünmüyorum 1 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Bana yakışıyormu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl evet Yorumla
gezer16 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 64% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2,4b cevap paylaştı. her haliyla kadın kadındır.. saç olsada olmasada... 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Normal olarak çok itici; ama Lösemi hastası çocuklar için saçlarını kazıtırlarsa normal karşılarım. 0 0 Yorumla
SerappHanımm Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl tarz ve cesaret sahibi bence 1 2 Yorumla Jason0808 +1 yıl Bana yakışıyormu peki Yorumla SerappHanımm +1 yıl ben kadınlar için yorum yaptım.. Yorumla
Coollife01 Takip Et Yoda Yaş: 48 , eic 93% +1 yıl Karizma olanlarda var 1 1 Yorumla Jason0808 +1 yıl 🤣🤣🤣🤣 Yorumla
Çikiletalı_süt Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 90% +1 yıl Kötü baya 2 4 Yorumla Jason0808 +1 yıl Bana yakışıyormu Yorumla Çikiletalı_süt +1 yıl Hayır Yorumla Jason0808 +1 yıl Lanet olsun Yorumla Çikiletalı_süt +1 yıl Ne be Yorumla
_siyahdeniz_ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 727 cevap paylaştı. Hiç sevmem. Benim için soğuma sebebi. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl iğrenç aşşağılık 1 3 Yorumla Jason0808 +1 yıl Iğrenç assalik nasıl oluyor la Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Görünüş olarak itici geliyor bir de üzülünce sevgilisinden ayrılınca saçlarını kazıyan tipler var onlarda çok ezik ve aşşağılık davranışlar Yorumla Jason0808 +1 yıl Bana yakışıyormu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bana iğrenç geliyor. Sanki bişey eksikmiş gibi 😂. Bence saçlı daha iyi 👍🏻
Yok ya cinsel acıdan baya iyi
böyle fotograflarda güzel birde ünlüler falan :D normal şartlarda türkiyede kel kıza yaklaşacaklarını düşünmüyorum
Bana yakışıyormu
evet
her haliyla kadın kadındır.. saç olsada olmasada...
Normal olarak çok itici; ama Lösemi hastası çocuklar için saçlarını kazıtırlarsa normal karşılarım.
tarz ve cesaret sahibi bence
Bana yakışıyormu peki
ben kadınlar için yorum yaptım..
Karizma olanlarda var
🤣🤣🤣🤣
Gürcü gibi geliyor
Kötü baya
Bana yakışıyormu
Hayır
Lanet olsun
Ne be
Hiç sevmem. Benim için soğuma sebebi.
İyi hoş
Kötü bence
iğrenç aşşağılık
Iğrenç assalik nasıl oluyor la
Görünüş olarak itici geliyor bir de üzülünce sevgilisinden ayrılınca saçlarını kazıyan tipler var onlarda çok ezik ve aşşağılık davranışlar
Bana yakışıyormu