Eşim astsubay ve yatakta asker gibi davranıyor. Çok yoruluyorum artık ne yapmalıyım?

Eşim astsubay beni de asker sanıyor sürekli emir cümleleri kuruyor, yatakta aşırı aşırı sert davranıyor, normal şartlarda gözünden sakınır ama bu şartlarda kendini kaybediyor. Kalkmaya halim yok yemin ederim ilerleyen zamanlarda insanlaşır mı? Ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Biraz yanlış anlaşıldım sanırım durumdan şikayetçi değilim onu çok seviyorum zevk alması içinde uyum sağlarım hiç bir sorun yok sadece emir cümleleri beni sinir ediyor ve normal bir insanın dayanabileceği süre değil ya da ben çok yeni olduğumuz için öyle hissediyorum bilmiyorum o yüzden sordum daha normal davranması için neler yapabilirim diye bu şekilde bir konuşma yapamam kırılır onu istemediğimi düşünür daha farklı bir yol ne olabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim. Tavsiyeleri dikkate aldım. Dün gece tam istediğim gibi oldu konuşarak çözebildik🙂
Eşim astsubay ve yatakta asker gibi davranıyor. Çok yoruluyorum artık ne yapmalıyım?
Cevapla