Reglyim 2. Günüm aşırı azdım biraz yoğun mast yapsam sıkıntı olur mu?

3 veya 4. Gün olsa yapardım daha önce yaptım ama dünden beri yanıyorum. Ama daha başlarda olduğu için çok yoğun geliyo napıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Hafif dokundum rahatladım cidden çok kötü olmuştum sağolun şimdi duşa gidiyorum jdhdhj
Reglyim 2. Günüm aşırı azdım biraz yoğun mast yapsam sıkıntı olur mu?
Cevapla