
İçinizde bir gram bile ona karşı arzu yok.. Yine de seks arkadaşlığı kurar mısın?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Eskiden seksi sadece can isteyince yapılan tamamen eğlencesine gören duygusallık ile hiçbir bağı olmayan bir eylem olarak görüyordum ancak şimdi bana göre seks sevginin fiziksel hali ve sevgi istek aşk yoksa o seks değil başka bir şeydir bu sebeple hayır olmazdım
Güzellik algısı, herkese göre değişir. Ayrıca güzellik standartları, dış görünüş, kapitalizmle birlikte insanlara empoze edilen bir saçmalıktan ibarettir. İlkel çağlardan beridir insanoğlu ırkı hayat sürmektedir. İnsanoğlunun ilişkilerinde sadece önem verdiği tek şey, karşılıklı çekim hissetmesidir. Üreme arzusu. Aşık olmak denilen duygu da, süslü dizilerde bize reklam edilen malzeme aracıdır. DNA'mızda var olan üreme içgüdüsüne göre hayatımızdaki insanı seçiyoruz. Bizim için önemli olan ürememizi devam ettirmemizi sağlayacak bir partner. Gelecek nesillere genlerimizi aktarmak.
Duygusal bağ olmadan deseydin hiç önemi yok derdim ama Arzu hissetmediğim halde çok güzel bir bayan tanımına ancak realistic şişme kadınlar uyuyor gibi geldi bana 🤣🤣
Aşırı yakışıklı erkekleri arzulamadığım oluyor
Öyle evet standartlara göre aşırı güzel aşırı yakışıklılar diye sordum kişisel beğenme beğenmeme sormadım. Güzellik yakışıklılık görecelidir tabii
Cevap
40Cevap
Arzulamadığım insanla ilişki yaşamak bana ters bir durum.
seks için kimseyle bir araya gelmem hiç kimseyle de ilişki kurmamm düşük karakterli birisi görmüyorum kendimii
Hangi erkek hayır olmaz der ki, buna🙂 Kadınlar için bir şey diyemeyeceğim...
hayır...
o şarkı vardı ya: korkma anam kız yozgatlı diye... eğer sevdiğin birisi ise o kızın heidi klumdan farkı yok o kadar yani...
Hayır güzellik var tutku arzu yok olmaaaaaz. seks için şartlar oluşmamış istemem.
Güzeli neyleyim benim olmayınca diye bi söz var bilding mi?
Arzu, sevgi yoksa arada ona dokunmak bile beni rahatsız eder.
Standartların üzerinde birine arzu duymamam mümkün değil
Bi kez olsun deneyip görmek lazım belki seksde iyidir
Arzulamıyor isem onun güzelliği önem arz etmez. Arzu bana karşımdakini güzelleştirir.
olurum saygı cercevesı ve ozel hayatların gızlılıgı varsa
Arzulamadığım bir kadın dünya güzeli olsa bile olamam onunla birlikte çünkü ereksiyon olunamıyor.
Dayanılmayacak kadar güzellikte ise neden olmasın ben varım bu işe 😉
Valla arzuluyorsa o iş olur evlilik düşünmem ama f*ck bady olurum ona bir ömür
Amaç ihtiyaç gidermekse gittiyi yere kadar seks arkadaşı olurum tabi
Vardı böyle bi hikayem. Olmadı.. çünkü içimde bişey hissetmeyince olmuyo :/
öyle bir çekim hissetmiyorsam olmaz. anlık tahrikle bir kere olabilir ama devamı gelmez çekim yoksa
Elbette onu keşfettikçe ondaki güzelliğin farkına vardıkça içimdeki arzu oluşacak ve artacaktır
Çok güzel biriyse arzu kesinlikle olur. Kimse kendini kandırmasin
Hayır olmam sevgi aşk şart
Deneyim açısından olurum tipsiz birinden iyidir
Arzu ve çekim yoksa sevişmem bn
Ben karşıyım böyle şeylere
arzu yoksa nasıl olcak zaten xd
Hoşlanmadığım biriyle öpüşmem bile
Arzu yoksa seks de yok.
Olurum. Fuckbody tarzı.
Standartlarin cok ustunde diyosun? Cok mu cok? 🤔
Bence saçma, beğendiğim birini zaten arzu ederim
Hayır şehvet arzu olmadan seks olmaz yavrum
İstedigi kadar güzel olsun aşk sevgi yoksa olmaz
Kafalar uyuşursa ancak
Evet tabi ki hiç kaçırır mıyım ya
Olmam
Hayır..
Hayır
Hayır, olmam.
Olmam
Fuckbody neden olmasın
Nayır
Olur
Olurum neden olmasın
evet olabilir
Neden olmasın
Hayır olmam
Kurarım ben.
Net hayır
iyi olur
İstek yoksa hayır
evet banko
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?