
Ben girerim ten uyumu kontrolü olaraktan peki siz girer misiniz?

Evlenmeden girmem kimseyle kimsenin günahını girmek istemem. Sonuçta diyelim mi ciddi düşünüyorsun gittin ilişkiye girdin peki ilişki sonrası sevgilin senden ayrılırsa ne halt yiyeceksin bunu düşündün mü? Artık erkeklerin gözün de seks objesi olacaksın o saatten sonra bir anlık zevk uğruna hayatını karartmaya değmez
esas ciddi düşündüğün biriyle ilişki yaşamalısın ki yatakta nasıl olduğunu anlamak için
ülkemizde evlendikten sonra birçok çift yatakta uyumlu olmadıkları için evliliklerini mutsuz bir şekilde sürdürüyor
Ten uyumunu bilmem lazım. Yeterlilik derecemizide öğrenmemiz lazım :) bu şekilde direkt evlenip hüsran çok insan tanıyorum. Zaten evlenince bişeylere alışınca evliliği ayakta tutan en önemli şeylerden biride cinsellik
Ciddi ilişki ne ya? ya evlisindir ya değilsindir. evlilik düşünülen ilişki yıllarca uzatılmaz , o yüzden evlenmeden ilişkiye girmem kimsenin oyuncağı değilim
Aferin 😉
Cevap
66Cevap
asla girmemm cinselliği önemsemiyorumm şu an 2 yıllık sevgilim var ciddi ilişki içindeyiz o da zaten hoşlanmıyor sekstenn o yüzden gayet ideal benim içinn daha önemli ve geçerli önceliklerim varr cinselliği umursamıyorumm kendi hayatım.
üstüne basa basa kendi hayatım diyorum benim için ideali bu diyorum gelip eksiliyorlar pes ya cidden pes başkasının kişisel görüşünden size ne acaba neyi rahatsız etti
Kalbini sevdigim kisiyle ciddi bir iliski icinde isem ten uyumu sacmaligi da nedir? Deneme testi midir insanlar? Dün "çok seviyorum", bugün "tenlerimiz uymadi pislik ayrilalim mi " diyeceksin?
Ciddiyetsiz iliskiye zaten kapaliyim. Ciddi olacak olanla da karsilikli imzalar atildiktan sonra herseyi yasamak isterim. Benim olayim bu.
Yani Tabiki de evet girerim yeter ki kız istesin Sabahlara kadar keyifli saatler geçiririz birlikte 🔥 Benimde en büyük isteklerimden birisi cinsel ilişkiye girmek güzel kızla artık bıktım ya mast yapmaktan 😂🤭 hiç zevk vermiyor ki anca peçeteye olmaz ki böyle
Çok enteresan girilmemesi. Sebebi çok bariz. Burada sayısı belirsiz kaç kişi görüyoruz, eşiyle cinsellik sebebinden dolayı boşanan kişileri.. Bence ciddi kişiler yaşamalı. Evlendikten boşanmak daha zor..
Bn isterim de kesin ciddi düşündüğüm bay istemez bu hep böyledr.
Ben girerim çünki ilişki sağlam lasır diye düşünüyorum ya sen?
Girerim
Evlenmeden ilişkiye girmeyi istemem hemde okadar ciddiysek cinsel performansı kötü diye evlenmekten vazgeçeceğimi sanmıyorum oyuzden haram ilişki yerine helal olanı tercih ederdim
Evlilik yolunda bir ilişkide ilk geceyi beklemek bir erdemdir.. Satılmak,öpmek ve koklamak olur yalnızca..
Ciddi düşünüyoruz demek ilişkide seks olmayacağı anlamına gelmemeli. Önce insanlar bu geri kafalılıktan bir kurtulmalı.
Ciddi ilişki olursa gelecek planım varsa ben bunu ararım zaten. Uyuşamadığım biriyle bir ömür geçirmek istemem.
Girmem hatta hiç dokunmam her şey örf adet neyse öyle olsun belki evliliğe bir kaç güne ölçüm bana bişi olacak
Ölcem
İkimizinde istemesi lazim tek taraflı asla olmaz 😊
kadınım isterse girerim hayatımı adayacağım güzel kadını daha fazla bekletmek istemem
Evleneceğim kişi bu konuda hassas biriyse onu evlenene kadar beklerim.
Evlenmeden İlişkiye girmeyi şahsen düşünmüyorum ki mantıklı olanda bence budur.
Erkek için fark etmez. Ama kızlar kimseye güvenip böyle bir hatta yapmasın. Bir ömür boyu çekerler.
Eğer flört veya sevgili ilişkisi yaşıyorsam cinsellik yaşamak da en doğal isteklerden biridir.
Ben bir bedboy olduğum için evet. O yeaa seks sigara alkol bam bam
Girerim.. ama istemezse saygi duyarım ama onu bu sebepten ötürü aslağa terk etmem.
Zaten ciddi bir ilişkiyse nikah ile sonuçlanmasını beklerim.
Yanı girmiş tabi neden girilmesin ,, dokunmaya kıyılmaz mj
Ortada ciddi bir şey varsa ve sonu evlilik ile bitecekse neden olmasın...
Ciddi olduğunu düşündüğüm biriyse evlenme kararı alırım, başka bir amacım olmaz.
Karşımdaki kişinin isteğine göre şekillenir fikrim. İstemezse zorlamam.
Sevişirim ama ilişki yaşamaya bilirim. Onun ısrarına bağlı.
Evet. Ciddi ilişki, makara ilişki farketmez
İlişki ciddiyse seks olur zaten
18 yaşında ne ciddi ilişkin olacak senin aw 😂
Geçmişte yapmışsa girerim ama tabi yapmayan kalmadıgı icin
Asla girmem ben
Halen sevgililerinize bu kadar güveniyor musunuz ya?
Girerim
Artik girmem. Elimi sureyim namerdim.
Bir kız var herkesi eksilemiş sldksls
evet
Bu cinselliği öcü gibi görmeyi bıraksak artık
evlilik de ciddi bir ilişkidir girilmeyecekse ilişkiye evlendiğinde de girmemeli
İkimizde istiyorsak olabilir
Tabi ki. Sonuçta bir gerçek var evliliği yürüten cinselliktir.
Evet girerim. zatwn ciddi dusunuyosamda işi daha hızlandırmış. olurum
Evet hiç düşünmeden hemde ama yok 😊
güzel yorum
Var ama yok nasıl olacak bilmiyorum artık Ben dulum komşu çocuğuna aşık oldum gariban temiz birisi gel evlenelim diyorum annem olmaz dedi diyor telefon aldım oyun konsolu aldım evimede geliyor arada öpeyim dedim çekiliyor ne yapayım ben bununla seviyormusun beni diyorum evet diyor 😊
bravo valla. çok cesursunuz. tebrik ederim
@safety_razor ortada birşey yok ne cesurlugu birakmakta istemiyorum çok aşığım ona başka erkekler görünce bayılıyor bu nasıl birisi böyle anlamıyorum evlenecek durumu yok
ne diyeyim. Hayırlısı olsun. üzülmezsiniz inşallah
Kötü durumdayım fikir verir misiniz sizi sıktysam özür dilerim. son bir daha yazmam
ekleyin beni
Çocuk mu
Sübyancı mısın la yoksa troll mü 😂
Evlenince olur
Eyvallah
Büyük ihtimal geri kafalı falan diye düsünmüşlerdir😂
Ciddi oldugunla olması normal degıl mı
Tabi ki
ten uyumu
Ciddi ilişkide isek evlenelim.
Evet girerim. Dediğin gibi ten uyumu önemli.
girilir ilişki daha ciddiye gider bence
girmem evlenmeden olmaz
Girerdim tabi. Neden olmasın
Elbette girerim oda isterse istemez ise girmem
Hayır o zaman kesin evlenirim o yüzden girmem
Ilişki ciddilesince bende yapmayı düşünüyorum
Karşılıklı ne isteeiğimize bağlı.
Anasını bile bellerim niye ilişkiye girmeyeyim 😊
Evet asıl onla tadı çıkar
Hayir, bu konuda biraz katıyım janım😆
varsa isteyen ekleyebilir iyi severim
İstwk önemli karşılıklıysa olabilir
Girerim..
Ewet farkli dusunuyodum eskiden bende ama toplum ahlaksizlik olarak gorsede mutlu oldugum sekilde kimseye zarar vermeden birlikteligimi yurutmek benim hakkim.
Sonucta kimseye zararim yok kime ne ki emin ol karsi cikan cogu kisi aynisini yapiyo ve sakliyo
Ewet
Girerim
Girerim neden girmiyim
Yok alıp vitrene koyarım 🤣
Evlenip girerim
tabiki daha zevkli olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?