11 yaş büyük sevgilimle birlikte oldum benden soğumuş mudur?

2 aydır sevgiliyiz çok mutluyum bana prensesmişim gibi davranıyor, evlilik konularını konuşuyoruz sürekli, yazın nişanlanırız falan diyor. Bakire olduğumu söylemiştim duyduğunda çok şaşırmıştı ve bende ilk defa birisini bu kadar çok sevdim gerçekten aramızdaki 10 yaş benim için hiç problem olmadı fakat bazen onun için oluyor ara sıra aşırı kıskanıyor😅. Neyse asıl konu bir gün yakınlaştığımızda fazla yakınlaştık o ileriye gitti bende dur hayır demedim ve o anki zevkle devam ettim ve birlikte olduk. Sonra kendimi kötü hissettim biraz pişman oldum ve yanında ağladım o da biraz kötü hissetti kendisini arabada giderken konuşmadım onunla, konuşmaya çalıştı elimi tutmaya çalıştı ama ona çok kızmıştım kendi içimde çünkü evlendiğimde ilk olmasını istemiştim, sonra günlerce bana hep yazdı ama ben hiç yazmadım ona bir süre yalnız kalmak istediğimi söyledim. 5 gün oldu şimdi yazsam ona benden soğumuş veya vazgeçmiş midir? Ben henüz 20 yaşındayım o da 31 ve çok ağır geldi yaşadıklarım.
11 yaş büyük sevgilimle birlikte oldum benden soğumuş mudur?
Cevapla