'Yapma, yanarız' diyip karşı koyar mısın, yoksa 'Yanacaksak yanalım' diyecek kadar gözü kara mısın? O teni iliklerine kadar hissettiğinde de sonrasında da yanacağını bilsen yine de gözü kara bir şekilde teslim olur musun, yoksa her şeye karşı koyabilir misin? Seks, biraz da gözü kara olanların şaheseri sanki...
'Yapma, yanarız' diyip karşı koyar mısın, yoksa 'Yanacaksak yanalım' diyecek kadar gözü kara mısın?
Yanacaksak yanalım demenin gözü karalık degil de düşüncesizlik, bencillik ve kendini kontrol yeteneğinden yoksunluk olduğunu düşünüyorum.
Biz insanız ve diğer canlılardan farkımız varolduğumuz günden beri sahip olduğumuz ilkel dürtülerimizi ve içgüdülerimizi anlamlandırma, yönetme ve kullanma yetisine sahip olmamızdır. Duygularımız da bu ilkeli dürtülerin anlamlara büründürülmüş halleridir.
Nasıl ki kendimize karşı sorumluluklarımız varsa kendimiz dışındaki kişilere ve şartları oluşturan unsurlara da gerek zoraki gerek gönüllü sorumluluklarımız vardır. Bahsi geçen böyle bir anda gözü karalık olarak değerlendirip atacağımız herhangi bir adımın sonradan telafisi mümkün olmayan ciddi sonuçları olabilir. O an duygusal ve davranışsal etkenlerle yönlendirdiğimiz, manipüle edip etki altına aldığımız kişiyi sonrasında ciddi ve derin iç hesaplaşmalara, suçluluk ve utanç duygusuna, tükenmişlik ve hiçlik hissine mahkum edebiliriz. Aynı şekilde kendimiz de buna maruz kalabiliriz.
Sonuç olarak bazı şeylerin tadı ve zevki geçtikten sonra geriye utancı ve doğurduğu diğer somut ve soyut sonuçları kalır. Bu bakımdan kontrol ve iradenin hiç bir zaman elden bırakılmamasının doğru olacağını düşündüğümü belirtip yanacaksak yanalımcıları da esefle kınadığımın altını çizerek sözlerime son veriyorum.
Yanmak her zaman can atıcı olmaz.. Bazen en tatlı anları yanarken yaşarız. Özellikle senin için yananı gördükçe, daha fazla yanmak istersin.. Bu da cesaretle doğru orantılıdır..
Düşünmeden, hesap kitap yapmadan.. Sadece kendini o anın alevlerine atmak kalır geriye.
İki cümleyi de bugüne kadar hiç kimseye kullanmadım. Çünkü gözümü bu kadar karartacak kadar aşık olmadım. Ama eğer o kadar tutkuyla sevebileceğim birine rastlarsam; "Yapma Yanarız" demektense "Yanarsak Yanalım" cümlesini kurmayı tercih ederim. Çünkü duyguları uçlarda yaşamayı severim..
Çok iradeli bir insanım... Hayır demişsem de oluru yok... Ne Umurum ne de dünyam olamaz... Fakat inandığımda dünya yıkılsa... Haydi yeni dünya inşa edelim diyebilen bir insanım... , Öyle bir vakit olup, bunu kendime sormuş isem, o mum sönmüş... ben zaten o vakit yanmışım ki...
Birisi gözün kara ama gözünün kara olması kadar da temkinli adamsın demişti bana. Son derece haklıydı. Hep sonunu düşünmdugum için asla kahraman olamıyorum. Maalesef öyle yanmazdim. Yanmak istesem de olaya konsantre olamazdım maalesef. O yüzden rahat olmam gerekir.
Yatakta veya oturma odasında, bazen onu sıkıştırıyorum ve istediğimi alana kadar onun tüm zevk noktalarını keşfediyorum. Birlikte olduğumuz zaman hiç bir şekilde birbirimize karşı koymaya çalışmadık. Şimdi evliliği bile düşünüyoruz. :)
Birlikte oldugum parnerler bakireler özellikle sevişip oral sürtünme uzunca saatlerce yapar arzuyla yansakta hadi istedigini yap seninimde dese ben durmam gereken yeri bilir yanmayı öyle yaşarız ve parnerim irademle gurur duyar dahacok güvenip bana taparlar
En basit çözümü budur.. Çakmağı alırsın eline ve ne kadar ateşe dayanırsan o derece yapabilirsin bunu.. Duruma göre iki tarafta da yanarsın.. Ya da seçimini yapar mükafaatlandırılırsın..
Ben yanmıycaksam sen yanmıycaksan o yanmıycaksa ne işe yarar o zaman bu ateş kimi yakcak🔥🔥🔥🔥🔥
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zaten yanıyorum bu yaşa kadar tuttum kendimi ruhunu doyururum kadının oda beni doyurur belki her şey bittikten sonra sarılıp uyumak belki uymam kadının ruhunu doymasi için okşar öperim