Burada ne kadar küçük ya da ne kadar büyük olduğu belirleyici diye düşünüyorum kendi adıma. Çok küçük olanlarla birlikte olmadım, olmayı tercih etmedim en fazla yedi yaş fark oldu. Kendimden büyük olan hanımlarla da tabii ki ilişkilerim oldu burada da en fazla 5 yaş büyük partnerim oldu.
Şu an içinde bulunduğum yaş itibarıyla hangi yaş aralığında bir partner tercih edersin diye sorulsaydı 40 - 55 yaş aralığı cevabını verirdim daha genç hanımlar ilgi alanımın dışında. Olgun kadınlar daha çok ilgimi çekiyor.
Kendinden büyüklerle asla yapmadım ama kendinden Küçüklerle çok yaptım denebilir Tabii ki 18 yaşın altında geçmemek şartıyla Altını çiziyorum yasal sınır 18'dir
Merhaba.. <3 Şu an ki Erkek arkadaşımla evlenmeyi düşünüyorum ve aramızda 8 yaş fark var. Kendisi çok olgun ve benim istediklerimi bana ödül gibi verebiliyor. :) - Hak ettiğim zaman daha çok ilgilendiğini anladım. Böyle davranması çok güzel ve cinsel deneyimlerimizi oldukça eğlenceli hale getirdik. <3 #SinirliBebek
Evet 15 yaş küçük biriyle ilişkiye girdim. Hatta o bana küçükken aşıkmış. Yıllar sonra facebooktan ekledi beni ben onu hatırlamadım bile. Ama hoş zayıf uzun boylu bir kızdı. Bu durumu anlatınca bana sohbet biraz kaydı zaten oda bunu istiyormuş. Uzun zaman birlikte olduk
Evet hem kendimden 20 yaş hemde 20 yaş büyük bir kadınla beraber oldum. İnan ikiside farklı ikiside bambaşka. Her yaşın kendine göre özelliği var cümlesi burdan gelme sanırsam
17 yaşındaydım 35 yaşında bir partnerim olmuştu. Sevişmeyi seksi g noktasını nasıl yaşanacağını resmen öğretti bana. Şimdi nerde acaba
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Açılışı yapmadım. Mümkünse eşime saklamak istiyorum. Bu zamana kadar inanılmaz çok fırsat/teklif aldım. Bi 5 yıl daha sabretsem, korusam kendimi düze çıkarım herhalde...
Heh işte aradığım şeyde buydu. Ben ikisininde sevgisini hiç görmedim bir bendne büyük anne yaşında kadında aramıyorum sevgiyi ama sevgiyi karşı cinste aradığım doğru. O yüzden seni gayet iyi anlıyorum. Yöntemin ve seçimin doğru değil. Aradığın şey normal ve doğal gayet. Bu senin suçundan değil. Eksikliğin sende böyle şeyler yatabilir. İnsanız ve mutlaka bu dışa vuruyor bir şekilde.
Çok teşekkür ederim beni anladığınız için. Babamla aramda baba kız bağı asla olmadı. belkide bu yüzdendir kendimden bu kadar büyük birine ilgi duymam. belki aşk bile değildi onu bile bilmiyorum. ama şükürki aklım geldi başıma asla yapmam böyle şeyler.
Bak ne güzel düşününce sende herşeyin farkındasın zaten. Sevgi değildi deidğin gibi aradığın şevkatti, baba şevkatti sana iyi davranan birine ihtiyacın vardı belkide ilk gördüğüne tutundun boşlujtaydın çünkü. İnsanlara ailelerin yaptıklarını zaten çok az kişi yapabilir. Bu çok kötü bir durum. Senin adına da çok sevindim. Farkında olmana. Farkına varman aklı başında birisn snein yaptığını hepimiz yapabiliriz. Seni yargılamak bizim haddimize dğeil. Yargılanacak birileir varsa oda snei bu duruma düşürenlerdir. Sen ya da ben değil.
Çok teşekkür ederim beni anladığınız için. gerçekten çok kibarsınız, Aslında o kadar yargıladındımki bu durumdan dolayı kendimi öldürmeyi bile düşündüm ama şükür aklım başıma geldi. O insan bana çok naif yaklaşıyordu kızı gibi davranıyordu bana. belkide en çok bu durumu sevdim bilemiyorum
Ne demek lafı bile olmaz. Birini yargılamak en kolayı, önemli olay temele inebilmek bunu düşünmek, düşünmek için de vakit ayırmak asıl değerli olan bu. Ben snei, sne beni anlamadığın sürece biz neden insanız, hayvanlar bile daha iyi anlaşıyor. Bu doğru bir yaklaşım dğeil. Kendin de diyorsun sana kızı gibi davranmış sende bundan etkilenmiştim alamadığın ve göremediğin sevgiyi aldığın yere, o limana sıpınmışsın. Öldürmek sakın asla öyşe bir şey dıymayayım. Ölüm sana kaybettirdi sorumsuzlata kazandırır. Onların kazanmasına izin vermemek lazım. Sen akıllı zeki birisn. Bunca soruna rağmen de ayaktasın. Bu çok değerli ve sende çok değerlisin bunu asla unutma 😊
Ne diyeceğini bişemeidğinde kalbini dinle içinden geçenleri akıt gitsin. Rahatlarsın. İyi gelir. Sevgisizlik çok ama çok kötü birşey biliyorum çünkü yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum. O yüzden seni çok ama çok iyi anlıyorum işte.