Düzenli bi seks hayatımız vardı ilkiydim onun fakat adamı çok yordum üstüne gittim ayrıldı benden 2 hafta olacak ama onu çok arzuluyorum o da beni arzuluyor mudur? Sırf bu yüzden bana geri döner mi?
🥵🥵🥵🥵
🥵🥵🥵🥵
Güzel birliktelikler yasadiysaniz döner diye düşünüyorum. Birde sen onun ilkiymissin. İlkler kolay kolay unutulmaz. Tabi sen ne yaptın da bu kadar yordun ve üstüne gittin bu da önemli bir nokta onun açısından.
Cevap
14Cevap
Biraz zaman geçince canı sadece sek s çekince aklına gelirsin. Eğer ilişkiye girmeseydiniz hep aklında olurdun
Çok beklersin eğer sen ona bi teklifle gidersen bacım siker gibi siker seni
Merak etme eline talim etmeye başlayınca miyavlamaya başlara 😂😂😂
Erkekler daha kolay sekse ulaşır, fazla zaman kaybetme ;)
Biraz daha bekle arzular
Gerçekten miiii
Evet bence öyle 😊
Unutulmaz anlar yaşadıysanız özler tabi
Ay valla mi
Ortalık alev ateş desene
o zaman yaz derim git özür dile
Kesin döner.
Kesin bilgi mi 😂
İnan kesin bilgi. Sadece seni kuzu gibi me'letecek xcfdxdfc
Niye erkek mi yol baska
Hayır.
Olabilir sana bişey sormak istiyorum
Ne bilek a q
Başka aşklara artık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?