Biz yaklaşık 2 senedir uzak mesafe yaşıyoruz ve hiç görüşemedik, ayrıca o benim ilk sevgilim. Son zamanlarda cinsellik konuşmaya başladık ben akrep burcuyum o da bana hep azgın diye takılır, ilerideki seks hayatımızı falan konuştuk biraz. 2 aydır falan konuşuyoruz bu konuları. Evlenmemize en az 3 sene var daha.
Ama ben bu ilerideki seks hayatını yanlış anlamışım, evlenince diye düşündüğüm şeyi ilk olarak sözlenince yaparız demeye başladı ben de salak gibi öpüşmek falan sanıyorum, sözlenince izin veririm diye hoş karşılarım bir şey demedim ama o direkt seksten bahsediyormuş. Senin gibi birini buldum bırakır mıyım diyor, sen evleneceğim kadınsın senden başkası olamaz falan diyor ama ben duyunca şok oldum ve soğumuş gibi hissediyorum.
Dün neredeyse ağlayacaktım o çok sevdiğim, kıyamadığım, mutluluğum olan insandan nefret ettim. Hep takılırdı bana güzellikle olmazsa zorla diye, bunun ihtimalini bile düşünmeye başladım. Dün ilk defa bana seni seviyorum demeden uyudu ve garip hissettim. Benim soğuk bir tavrım olduğunu anladı ve o da soğudu bence.
Uzun bir zaman geçince konuşmaların %60'ı da üstü kapalı cinsellik oldu. Sizce bugünden sonra ona nasıl davranmayalım? Normalde asla kaybetmek istemeyeceğim bir insan ve tek arkadaşım o. Onsuz eksik ve yalnızım. Neşe kaynağım ve hayata güzel bakma sebebim. O yüzden gemileri de yakamıyorum. Bu konu dışında bana şimdiye kadar yanlışı da olmadı. Önceden birkaç gün ayrıldığımız olmuştu, çektiğim acıları hatırladıkça mahvoluyorum. Bunun öncesinde de ayrılacak kadar çok soğuduğum zamanlar oldu ama hep bir şekilde alttan aldı kavgaları önledi yumuşattı, o yüzden hiç başaramadım. Ama bu konu farklı. Ciddi bir konu ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Onu çok arzuluyordum önceden dünden beri içimde hiçbir his kalmadı hatta seksten soğudum desem yeridir. Lütfen bana akıllıca bir tavsiye verin bundan sonra ne yapmalıyım?
Ama ben bu ilerideki seks hayatını yanlış anlamışım, evlenince diye düşündüğüm şeyi ilk olarak sözlenince yaparız demeye başladı ben de salak gibi öpüşmek falan sanıyorum, sözlenince izin veririm diye hoş karşılarım bir şey demedim ama o direkt seksten bahsediyormuş. Senin gibi birini buldum bırakır mıyım diyor, sen evleneceğim kadınsın senden başkası olamaz falan diyor ama ben duyunca şok oldum ve soğumuş gibi hissediyorum.
Dün neredeyse ağlayacaktım o çok sevdiğim, kıyamadığım, mutluluğum olan insandan nefret ettim. Hep takılırdı bana güzellikle olmazsa zorla diye, bunun ihtimalini bile düşünmeye başladım. Dün ilk defa bana seni seviyorum demeden uyudu ve garip hissettim. Benim soğuk bir tavrım olduğunu anladı ve o da soğudu bence.
Uzun bir zaman geçince konuşmaların %60'ı da üstü kapalı cinsellik oldu. Sizce bugünden sonra ona nasıl davranmayalım? Normalde asla kaybetmek istemeyeceğim bir insan ve tek arkadaşım o. Onsuz eksik ve yalnızım. Neşe kaynağım ve hayata güzel bakma sebebim. O yüzden gemileri de yakamıyorum. Bu konu dışında bana şimdiye kadar yanlışı da olmadı. Önceden birkaç gün ayrıldığımız olmuştu, çektiğim acıları hatırladıkça mahvoluyorum. Bunun öncesinde de ayrılacak kadar çok soğuduğum zamanlar oldu ama hep bir şekilde alttan aldı kavgaları önledi yumuşattı, o yüzden hiç başaramadım. Ama bu konu farklı. Ciddi bir konu ve ben ne yapacağımı bilmiyorum. Onu çok arzuluyordum önceden dünden beri içimde hiçbir his kalmadı hatta seksten soğudum desem yeridir. Lütfen bana akıllıca bir tavsiye verin bundan sonra ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer