Sizce eski sevgilim neden dönmek istiyor, erken boşalma sorununu düzeltmiş midir?

Erkek arkadaşım da erken boşalma sorunu vardı. Ortalama 15 saniyede falan boşalıyor ve beni hiç sekste tatmin edemiyor diye ayrıldım ondan, aslında düzeltmesi için zaman tanıdım ama düzeltmek için yardım almadı da ve düzeltemedi de ilaçtı vesayreydi. Ayrılırken hiç sorun çıkarmamıştı gayet medeni bir şekilde ayrıldık. 1 seneyi biraz geçti ayrılalı ve tekrar yazdı, sizce bu cocuk sorununu düzeltmişmidir ya da başka kızlarda şansını denedi de yine aynı sorun yüzünden kız bulamadı da mı geldi. Acıkcası noldu erken boşalma sorununu düzelttin mi diye sormak istemiyorum da şimdi ayıp olur kırmak istemem. (ciddi bir şekilde erken boşalma sorunu vardı, her türlü yöntemi denemiş ve düzeltememiş doktor hariç)
Sizce eski sevgilim neden dönmek istiyor, erken boşalma sorununu düzeltmiş midir?
Cevapla