Kızlık zarı nı diktirmeye nasıl gidiyorsunuz?

1 ay sonra nikahım var. Birkaç doktor muayene için telden konuştum ama gitmeye korkuyorum ben kapalı bir bayanım. Doktor bayanda olsa içinden güler mi bana. Hastane kayıtlarında. Çıkarmı. Özele gitcem (arkadaşlar kınamayın. Sevgilim le ciddiydik ama ayrıldık)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar görücü usulü , söylersem evlenmez.
Kızlık zarı nı diktirmeye nasıl gidiyorsunuz?
Cevapla