Ben artık intihar düşünüyorum bıktım bu yaşantıdan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
tanıştığın kişiyle cinsellik hakkında konuşarak bulursun yoksa anlaşılmaz ki nasıl istekli olduğu her gün sevişmek biraz sor insanı yorar yahu
0
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlk başlarda hergün sevişiriz sonra azaltırız ya dert ettiğin bu olsun. Cinsellik konuşma konusuna gelince de. Kadınlarla cinsellik konuşunca sen beni sadece seks için istiyorsun diye trio atıyorlar öncesinde onlara duygularımı aktarmış olsam bile, aylarca normal bir şekilde konuşmuş olsak bile. Dolayısıyla bunun bir yöntem olduğunu düşünmüyorum. Senle cinsellik konuşsam ne hissedersin mesela normal bir tanışma ve konuşma sürecinden sonra?
herkesle konuşulmaz ciddi bir ilişki de konuşmak gerek baştan konuşursan sapık der geçerle tanıştığın herkesle de seks yapamayacağın için ciddi ilişki de konuşmak gerek başlarda aşırı seks normaldir sonradan azalır zaten gayet doğal
E zaten ben ciddi düşünmediğim biriyle bir ilişkiye başlamam ki. Yani o sınıflandırma da bir garip. Gönül eğlendirmek için boşa harcayacak vaktim yok. Boşa harcayacak vakti olanlara da yazık bence. Geçen zaman geri gelmiyor. İnsan sevdiği değer verdiği biriyle vaktini harcamak dururken gelip geçici biriyle neden harcar anlamış değilim.
ciddi düşündüğün zamanda aradığın tek şey cinsellik olmuyor o yüzden az da sevişse artık kabul ediyorsun evlendikten sonra cinsel hayattan memnun olmayan onlara insan var ama boşanmak akıllarında geçmez sadece cinsellik değil mesele aşkla sevgiyle vs başka bağlanıyorsun
hayır değilim sevgilim yok sadece bilgili olmayı severim teorik bilgim vardır birazcık empati yapar ortamları sorgulayarak bakarım mantıksal biriyim diyelim
Mantıklı insanları severim öyle de olmak gerekli zaten körü körüne hareket etmemeli bu hayatta. Ne işle meşgulsun peki ve hangi şehirde yaşıyorsun sormamın bir mahsuru var mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben artık intihar düşünüyorum bıktım bu yaşantıdan
tanıştığın kişiyle cinsellik hakkında konuşarak bulursun yoksa anlaşılmaz ki nasıl istekli olduğu
her gün sevişmek biraz sor insanı yorar yahu
İlk başlarda hergün sevişiriz sonra azaltırız ya dert ettiğin bu olsun. Cinsellik konuşma konusuna gelince de. Kadınlarla cinsellik konuşunca sen beni sadece seks için istiyorsun diye trio atıyorlar öncesinde onlara duygularımı aktarmış olsam bile, aylarca normal bir şekilde konuşmuş olsak bile. Dolayısıyla bunun bir yöntem olduğunu düşünmüyorum. Senle cinsellik konuşsam ne hissedersin mesela normal bir tanışma ve konuşma sürecinden sonra?
herkesle konuşulmaz ciddi bir ilişki de konuşmak gerek baştan konuşursan sapık der geçerle tanıştığın herkesle de seks yapamayacağın için ciddi ilişki de konuşmak gerek
başlarda aşırı seks normaldir sonradan azalır zaten gayet doğal
E zaten ben ciddi düşünmediğim biriyle bir ilişkiye başlamam ki. Yani o sınıflandırma da bir garip. Gönül eğlendirmek için boşa harcayacak vaktim yok. Boşa harcayacak vakti olanlara da yazık bence. Geçen zaman geri gelmiyor. İnsan sevdiği değer verdiği biriyle vaktini harcamak dururken gelip geçici biriyle neden harcar anlamış değilim.
ciddi düşündüğün zamanda aradığın tek şey cinsellik olmuyor o yüzden az da sevişse artık kabul ediyorsun evlendikten sonra cinsel hayattan memnun olmayan onlara insan var ama boşanmak akıllarında geçmez sadece cinsellik değil mesele aşkla sevgiyle vs başka bağlanıyorsun
Evliymişsin ya da sevgilin varmış gibi konuştun. Evli misin?
hayır değilim sevgilim yok sadece bilgili olmayı severim teorik bilgim vardır birazcık empati yapar ortamları sorgulayarak bakarım mantıksal biriyim diyelim
Mantıklı insanları severim öyle de olmak gerekli zaten körü körüne hareket etmemeli bu hayatta. Ne işle meşgulsun peki ve hangi şehirde yaşıyorsun sormamın bir mahsuru var mı
işim yok evdeyim Denizli de yaşıyorum
Buradan birisiyle tanışmaya sohbet etmeye mantık çerçevesinde nasıl bakıyorsun peki?
kimseyle özelden konuşmuyorum sevmiyorum ben
Herkesle konuş demiyorum zaten ben sadece tek bir kişiyle. Bu arada yanlışlıkla bunu güncelleme olarak paylaştım 😂
çok başarılı bir güncelleme olmuş tebrikler:)
ben insanlarla tanışmayı sevmiyorum bir kişi ya da on kişi fark etmiyor insan sevmiyorum
Yine güncelleme yaptım. 😂 neyse soru mundar oldu böylece 🤣🤣
hayvan severim :)
O zaman beni de seversin 😂😂