Yanlışlıkla sevgilimin penisine çarptım hala çok utanıyorum napıcam?

Aklıma geldikçe utanıyorum... Şöyle oldu ortak arkadaşlarımız var ve toplanmıştık perşembe ya da cuma günü biz mutfağa geçmiştik ben kahve yapıcaktım sonra şakalaşırken elim orasına çarptı yanlışlıkla.. Evet buraya kadar normal insanlık hali ama sonra hani birisinin koluna falan çarpınca dokunursunuz ya ona acıdı mı, pardon anlamında falan aynı şekilde bende ona dokundum s*lak gibi sonra güldü falan hala arada dalgasını geçiyor çok utanıyorummm biraz moral verin nolur
Yanlışlıkla sevgilimin penisine çarptım hala çok utanıyorum napıcam?
Cevapla