Otobüslerin yolcu taşımacılığındaki hizmet rekabeti hız kesmeden devam ediyor. Çay kahve ikramı, yemek, internet, tekli koltuk derken sıra cinsel hizmete geldi. Cinsiyetinize göre muavin önünü okşamaya veya hostes yanınıza gelip eteğini kaldırarak, önünü koltuk kenarına sürtmeye başlıyor. Böyle bir hizmet almaya ihtiyacınız var ise, muavin ve ya hostese dokunup sizde okşayarak, birlikte merdivenden inip, otobüsün bagaj mahallinde hazırlanan aşk odasında, zevkli 1 saat geçirebiliyor ve sıkıcı yolculuğu eğlenceli hale getirebiliyorsunuz. İlk olarak Metro Turizm'in başlattığı bu hizmetten yararlanmak ister misiniz? Metro Turizm de ki hizmetten bir kare. Bu özgün yaratıcı kampanyadan dolayı, Metro Turizm sahibi, Sn. Çiğdem Öztürk hanımefendiye teşekkür ediyoruz.
Şehirlerarası otobüslerde, cinsel hizmeti verilmeye başlanmasını beğendiniz mi?
Şaşırmadım ki Hiç şaşırmıyorum bu Metro Turizm'in tek vukaatı değil ki buna benzer birçok olay var Sicili bozuk bir firma bana göre Otobüsleri lüKS Özellikle Ardeşen İstanbul - İstanbul Ardeşen arası otobüsler CIP koridoru geniş Travego gibi değil Bana kalırsa bu firma kapatılması lazım Çünkü Metro Turizm'in çoğu çalışanı bu şekilde (istisnalar hariç iyi ve dürüst çalışanları tenzih ederim) ama işte yöneticilerinin arkası sağlam olduğu için kapatılmıyor Yani Metro Turizm'in AKP ile bağı var o yüzden kapatılmaz TMSF ise el koymayı hiç düşünmez Çünkü bu dünya adaletsiz bir dünya arkan sağlamsa sözü geçen birine sırtını dayarsan kimse sana bişey yapmaz Eğer Metro Turizm yöneticileri iktidara değil muhalefete yakın olsaydı o zaman bu firma kapanır ve TMSF el koyardı bu firmaya Bana kalırsa bu Metro Turizm eğer yöneticileri değişirse yani namuslu bir yönetici gelirse o zaman saygın bir firma olur Ama başa gelen yöneticiler de ne iktidarın yanında saf tutacak ne muhalefetin kimsenin çanağını yalamayacak ve tarafsız olacak ve çalışanlarını da önce ahlaka sonra da liyakate dayalı seçecek o zaman düzgün firma olur Yoksa kazalarla skandallarla anılır bu Metro Turizm denen firma
Hemen bağladın AK Partiye tebrikler... :D Adam geçmişte atını istediği gibi oynattı. Türkiye'nin en büyük mafyası oldu. İlk defa Ak Parti döneminde yargılandı ve cinayetten aranıyor... Firmayı kızına devretti.. Ortadan kayboldu... Ya da sahte kimlik ile dolanıyor.
@BeniBöyleBill Hemen bağladın demişsin ama buda bir gerçek maalesef Google'a Metro Turizm AKP diye yazarsan gerçekler ortaya çıkar zaten devlet bu yüzden el koymuyor Metro'ya Eğer Metro Turizm iktidara değil muhalefete yakın olsaydı o zaman TMSF el koyardı Tıpkı bir zamanlar Cem Uzan'ın kanalı Star TV'ye TMSF el koyduğu gibi yani anlayacağın Patronsan iş yeri sahibiysen arkan sağlamsa bide paran varsa kimse sana dokunmaz Çünkü bu devirde adalet haklıdan değil güçlüden yani parası olandan ve arkası sağlam olandan yana Bunu ben sırf AKP için söylemiyorum Yarın obürgün AKP dışında bir parti Örneğin CHP iktidara gelse adalet gene CHP'lilerden yana olacak Eğer CHP'liysen kimse sana dokunmaz bunun gibi Yani iktidar kimse onun çanağını yalayacaksın yoksa kimse senin elinden tutmaz Hiçbir parti adaleti savunmuyor bana göre hepsi aynı b. k sadece kendi menfaatlerini düşünüyorlar kendi iktidarlarını korumak için yapmadıkları şey yok
@BeniBöyleBill Keşke gönül isterdi ki güçlü olan korunmasın haklı olan korunsun ama bu olmuyor işte ne dünyada adalet var nede ülkemizde Eğer adalet olsaydı Fethullah Gülen Mehmet Aydın gibi kişiler yurtdışında paşalar gibi yaşayamazdı Onu tutuklarlar ve ülkemize iade ederlerdi böylece Fethullah Gülen ve Mehmet Aydın gibi kişiler malikanede değil hapiste olurdu ama işte dünya ülkelerinde adalet olmadığı için parası olan güçlü olan korunuyor paran varsa kimse sana dokunmaz cezada almazsın ama paran yoksa garibansan ömür boyu hapis yersin Maalesef acı ama gerçek bu :(
Saçma geldi girdim baktım. Gene sapık bir Metro Turizm muavini 17 yaşındaki birine bakıp mastürbasyon yapmış. Metro'da alıştık böyle şeylere. Ama anlamadığım şey daha çok bu haberi niye bu şekilde yayınladın
Benim midem bulanır böyle bir şeyden. her yerde cinsellik. bu insanlarla aynı dünya da yaşamaktan utanıyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
@beniboylebill Eserinizle Gurur Duyun Seçimleri Kazandık dediniz ve üzerine Nasılda KOYDUK diye sanki bizi ırkçı güzel bir Türkiye istemiyormuş gibi lanse edip sonrasında asıl vatan sever milliyetçi sizlermişsiniz gibi lanse ettiniz buyrun eserinizle gurur duyun
alım gücümüz vardı kendi kendine bir ülkemiz vardı fabrikalarımız vardı mutlu huzurlu güzel bir ülkemiz vardı siz geldiniz millet yurtdışına kaçıyor sayenizde hakkım haram size ve sizin gibilere
Yemin ederim harika saçmalıyorsun.. ne alım gücünden bahsediyorsun yaa? Ayak oyunu mu yapıyorsun.. 50 TL yi bitiremiyormuş.. Dolar bazında konuş bakalım ne çıkıyor karşına.. Dün ortalama gelirin 2000 dolardı.. Ak Parti döneminde 12 bin Dolara kadar çıktı.. Şu an 9 Bin dolar... Sanki biz başka ülkede yaşıyoruz da, dün alım gücü vardı diyor... O yazar kasa boşuna mı Ecevit e fırlatıldı..
Belli ki iktidarın ekmeğine yağ sürüp sonra bal ile mideye indiriyorsunuz O kadar millet keyfine mi isyan ediyor bu kadar da geri kafalı sığ beyinli olmayın ya tamam cahilsiniz ama belli etmeyin bu kadar cahilliğinizi elbet bu devran dönecek başka bir şey demiyorum
OY MOY YOK Gençler Dislike rekoru oluşturduydu niye canlı yayından çıktınız ne oldu herkes neden isyan ediyor iktidara karşı geliyor? demek ki güzel yönetemiyor yahu biz bu vatanın iyiliği için diyoruz elin gavuru ülke ülke gezerken bizim vatandaşımız neden yapamadın 1000 2000 birim paraya neden 2. el araba alamasın bunu savunuyoruz biz en berbat tofaş 30 40 bin tl bunu bbir otur çek et sonra gel buraya konuş
Konuşturma beni hakkıyla aldı sanki kediye çok trafo girdi zamanında bu halk her şeyi biliyor merak etme Gördük İstanbul seçimlerini Ekrem Reis nasıl 2 kere kazandır oy farkıyla hak ile olmuyormuş dimi:) ehehehee
Kafana yazık o kafayı beyini alsam Kelepir Kullanılmamış diye Letgo ve Sahibindene ilana koyarım üstüne de üniversitelere bilim için adarım en azından sevaba girersin :)
Artık öyle zihniyetsiz insanlarla aynı dünyada yaşamaktan bıkmak bir yere kadar sonuçta "adalet" var bizde. Metro da hala kendi girmesi için satışlarını düşünsün zatn kimsenin umrunda değil 2 gün sonra yine aynı olay olur. Artık cağdan tiksinmeye başladım.
Bu Metro şirketi biri gerçekten piyasadan silmek istiyor. Ne oluyorsa Metroda oluyor. Ben küçükken rus amcaları bu şekilde çok gördüm etkilemiyordum bir süre sonra. Ama korkunç ve iğrenç görüntüsü tabii. Otobüsteki kız iyi yaptı. Iyi oldu da Metro şirketine yazık
Bundan sonra tercihim metro olacak arka koltuklardan alacağım en mini en dekolteli neyim varsa giyecegim. O hareketi yapacak adamı da videoya alacağım. Ama o adamın sikini popona sokacağım millet gibi susmayacağım bakalım abazalik nasıl başa bela oluyormuş göreceğiz.
Bu sitede sıklıkla söylüyorum ülkemizde ki erkeklerin çoğunluğu üretim artığı abazalardan ibarettir. Girin YouTube videolara bakın. Tiksinirsiniz Ortadoğu da yaşamaktan
Haberi okudum iğrenç mide bulandırıcı şerefsiz muavin mast. yapıyor Allah 'ın cezası pislik herif sapıklarla iç içeyiz gece yolculuğuna da çıkılmaz artık otobüste.
Aklıma neler neler getirdin. Cidden öyle bir hizmet verseler hiç hayal ettiğin gibi olmaz. Bizim milletimiz anında durumu sulandırır. Sen bir heves binersin otobüse seks servisi almak için, bir bakmışsın host deri külot ve elinde kırbaçla gelip dudağını yalayarak soruyor ''Hart mı olsun soft mu?'' insan bindiğine bineceğine pişman olur.
Maalesef ilk değil... Daha yüzlerce vukuatları var.. Yolcu dövmek, yolcuyu yolda bırakmak, tacizlerrrr, vs. v. s.. Sadece basına yansıyan 100 e yakın.. Bir de yansımayanları düşün.
Neden şu... Otobüsün varsa, gidiyorsun beni bir hatta koy diyorsun.. Metro kimsin nesin, kaliten ne, personel kim bakmıyor... Hemen ihtiyaç olan hatta koyuyor.. Personel it mi köpek mi sapık mı bakmıyor.
Metro da benze olay çok oldu.. Nedeni franchasing otobüs işletmeleri... Otobüsü ile başvuran herkesi, herhangi bir denetim ve ya standarda sokmadan hatta sokuyorlar..
Şimdi aklımdaki şeyleri buraya yazarsam hesabımı kapatabilir KS yönetimi... iyisimi iğrenç diyip geri çekilip arkadan söyliyim cümlelerimi. Sen de anlamış ol 😬