Her insanın ulaşmak istediği bir yer vardır ama ulaşma mak gerek hedefler hayaller bittiği yer seninde bittiyin yerdir. O öğle ce orada kalsın hani kabaca söyleyeyim sürtün az ya da azdır zevk al ama verme hadi verdin diyelim yeni bir hedefin var mı? Bırak hayallerini yıkma evliliğe sakla bazı şeyleri ama dediğim gibi hayal et kendini tatmin et rüyalan ne edersen et hedefe ulaşma!!! Bir abi tavsiye diyelim sağlıklı yaşam dilerim
Bence söylemeden sarıl. Erkek arkadaşın durumdan gerekli çıkarımi yapar. Ayrıca erkeklere sevişmek istediğinizi söyleyişte sizi yollu zannederlerse o erkeğe tekmeyi basın. Bu düşüncedeki bir erkekten kadına hayır gelmez
Söylemene gerek yok anı sen yarat. Özel alanında ce ya tenha bir yerde öpüşebilirsin bu onu sonrasında seks yapmaya hazırlayacak ve kendisini baştan çıkartmaya yetecektir. Aga hep ben ipuçları veriyorum da karşıma böyle ilk adımı atan bir kadın çıkmadı. Hep erkekler hep erkekler😂
Aslında bu şuna bağlı. Adam nasıl birisi, bizden iyi tanırsın. Şahsen sevgilim bana gelse "yat şuraya bebeğim" dese "sen yat" derim. Ama "sevgilim sence vakti gelmedi mi derse" "gelmedi" derim. Yani adam nasıl birisi bunu sen bilirsin. Nasıl diyeceğini adama göre belirlersin. Ya da eve davet et hap at. Bir kere olur sonra devamı gelebilir.
Onun istemesini sağla, bu kararı kendi vermiş gibi hissetsin. Yok ben söylemek istiyorum diyorsan da bunda yanlış anlaşılacak bir şey yok. Onu sevdiğini ve daha fazlasını istediği söyle.
Bence güzel bir ilişkileri varsa kendisi söylemeli O ne öyle kendi istemiş gibi hissettirmek felan Yalan dolana kandırmaya gerek yok Eğer mutlu ve güzel bir ilişkileri varsa onu arzuladığını kendisi söylemeli Kadınlar gibi erkekler de arzuladığını bilmekten mutluluk duyarlar Sürekli bencil ve kadın odaklı düşünüyorsunuz Ihtimaller dahilinde erkeğe söylemesinde sakınca yoksa en güzeli söylemesidir "Sana bir şey söyleyeceğim ama yanlış anlama" veya "utanıyorum😄" gibi sözcükler kullanarak söyleyebilir Ya da hiç olmadı mesajlaşırken yavaş yavaş söyleyebilir Ama en güzeli ve doğrusu yuzyuze söylemektir Cesaretini topla ve uygun bir dille kendin istediğini ifade et Birçok erkek bundan gurur duyar ve mutlu olur açıkçası
@1isisin “Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum” cümlesi çok şey ifade ediyor aslına bakarsak. Bazen kadınlar için bunu yapmak pek kolay olmuyor. Ama haklısınız söylediklerinizde.
Kademeli olarak o konuları açarak tepkisini görebilir Konuşma sırasında konuyu ufak ufak oraya getirebilir ve bunu aniden değil de erkek arkadaşının her cümlesini özenle dinleyip aslında o cümleden dolayıymış gibi sorular sorarak ya da cümleler söyleyerek bunu yapabilir Bu şekilde yaptığında konuyu kendi açmış gibi de olmaz Bunda bir sorun da yok masum bir şey konuyu o açmış gibi yapmak Sonrasında bu konuşmaya bir süre devam ederler Ve soruyu soran arkadaşım olumlu şeyler düşünürse en sonunda ona karşı olan arzusunu dile getirebilir Eger söyleyecek olursa kendi istediğini açıkça söylemeli dediğim gibi
Açık açık söylemek biraz garip olabilir bence zamana bırakmalısın ve bunu istediğini yakın tavırlarınla, bakışlarınla, ufak dokunuşlarınla belli edebilirsin gerisi zaten gelecektir..
Nasıl anlar bilemem tanımıyorum lakin bişey söylemene gerek yok ortam müsait olduğunda yeterince tahrik olduğunda herşey kendiliğinden olup biter sende onun başlattığı imajı verirsin bi taşla iki kuş
Seks istediğini açıkça soylemene gerek yok,, bunu halinle tavrinla jest ve mimiklerinle ona gösterebilirsin,, seni anlamiyorsa bunlara rağmen o zaman bunu açıkça ifade etmekten başka çaren kalmaz,,
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ulan nasıl insanlar olduk ya Şuna bak erkeklerin hepside akıl vermiş yapma diyeceği yerde yarın da sizin kızınıza kardeşinize yaptıklarında boş yapmayın o zaman erkekler lafım sizlere
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evine git ya da ortam yarat. Zaten kendiliğinden gelişir
Düşmanımda olsa böyle bir durum yaşamasını istemem çünkü. Seven adam nikahı basar Evlenmeden dokunmaz sevdiğine. sevmeyen adamda kullanıp atmak ister. İlerde anne olacaklar eş olacaklar utanç vericidir bana göre erkeğe birşey olmuyoe bizim toplumumuzda hiçbir zaman