☆ Yaş kaç? ( Bakireysen ve hiç yapmadıysan , yapma bence. Kirletme kendini ) Hay yaptıysan ya da yapmayı kafaya koyduysan Türkiye'ede cinsellik için erkek , çöldeki kum tanesi kadardır yani.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Seks yapan kadın kendini kirletmiş mi oluyor Ne ilkel düşünce
kadınlar biz erkekler gbi değil bizim için duygusal baga gerek yok brini begenip istemek yeterli seks için ama çogu kadın duygusal bag istiyor buda işi zorlaştırıyor
love buddy deniyor buna. Ama bulmak zor insanlar pek yanasmiyor duygusallik işin içinde olunca. İnsanlarla uzun süreli sohbetler etmeni tavsiye edebilirim sadece.
O zaman kolay gelsin. Birileriyle tanışacaksın, karşılıklı hoşlantınız olmasını bekleyeceksn, olduktan sonra da seks yapmak isteyen biri olmasını umacaksın.
Zamana yayıp güveneceğin biriyle sevgili olup severek yaşamanı tavsiye ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ben varım ilkten konuşup birbirimizi tanıyalım zaten tanışma sürecimiz olumlu gecerce devamida gelir yakışıklı atletik vucutluyum kaslarım vardı ama pandemiden dolayı söndü ama yinede formumu koruyorum
:) evet canım , erkek kirlenmiyor hiç, bende bu konudan rahatsızım ama , bazen çaresiz kalıyorum , mecbur evlenmeyi bekledim, sen niy ebu kadar cinsellik yaşamak istiyrosun ki
sanırım bazı şeyleri sorgulamaya başlamışsın, bende düşündüm bunları ama benim iiçin sevdiğim biri ile evlenmekti çaresi :) bekaretini kaybetmek senin için ya da ailen için sorun olmaz mı?
Açık konuşacağım tipik bir anadolu ailesi benimkisi. Yani bir ölçüde muhafazakar ve tutucu sayılabilir. Ama bir şeylere boyun eğerek yaşamak istemiyorum. Kendi kafamdaki doğrulara göre yaşayabileceğim özgür bir hayat elde etmek zorundayım. Umarım bunun için fazla geç kalmam
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
☆ Yaş kaç? ( Bakireysen ve hiç yapmadıysan , yapma bence. Kirletme kendini )
Hay yaptıysan ya da yapmayı kafaya koyduysan Türkiye'ede cinsellik için erkek , çöldeki kum tanesi kadardır yani.
Seks yapan kadın kendini kirletmiş mi oluyor
Ne ilkel düşünce
kadınlar biz erkekler gbi değil bizim için duygusal baga gerek yok brini begenip istemek yeterli seks için ama çogu kadın duygusal bag istiyor buda işi zorlaştırıyor
love buddy deniyor buna. Ama bulmak zor insanlar pek yanasmiyor duygusallik işin içinde olunca. İnsanlarla uzun süreli sohbetler etmeni tavsiye edebilirim sadece.
Sen seciceksin senin kararın sonuçta ama iyi düşün doğru karar ver ve acele etme
Duygusal bağ olunca daha zevkli olacağını düşünüyorum sizin gibi. Hem şevhetin kapıları açılıyor.
Yakın bir olsan, benimde buna çok ihtiyacım var❤️🌷🌷🌷
Yaz özele istersen uzun uzun Her türlü sohbet ederiz
Yapmak istediğini yap bence hayatında biri yoksa birini al hayatına geçici olarak dene yap zaten sonrası gelir biraz duygusal yaklaş
Umarım aşkı bulursun. sekste duygusallık olmaz ise ırıspıdan veya jigolo arasında fark yok ki
O zaman kolay gelsin. Birileriyle tanışacaksın, karşılıklı hoşlantınız olmasını bekleyeceksn, olduktan sonra da seks yapmak isteyen biri olmasını umacaksın.
Güvendigin oğlanın birine ver gitsin mutlu olur en azından
Hayatında biri istiyorsan tanışmalara açık olmalısın
Madem öyle bir düşğncen var evln eşinle rahat rahat yap
Büyük bir yerde yaşıyorsan bir rahat olursan bulursun
Maalesef büyük bir yerde değilim :(
Kaç yaşındasın peki
22
Ailen dışarı çıkmana falan karışıyor mu
Ya burda kimse çıkmıyor ki akşamları
Yazsana bana dmden
8 yıldır benim de yok, ortalamanın üstünde bir hayata sahip olmama rağmen nedensiz bir süre sonra bağ kurmak bile gereksiz geliyor.
Evlenmeyi bekliyeceksin veya sevgiliyle seks yapacaksın o da olmadı sanal seks yapacaksın
Bende öyle, mast ile yetin bence, gercek biri cıkana kadar, atlama hemn
ne önerirsiniz nee
duygysal bağı kuracagin erkegi bul önce
En güzeli
Kendi şehrinde değil de
Seyahat ettiğin zaman geçici cinsel ilişki çok güzel oluyor
Zamana yayıp güveneceğin biriyle sevgili olup severek yaşamanı tavsiye ederim.
ben varım ilkten konuşup birbirimizi tanıyalım zaten tanışma sürecimiz olumlu gecerce devamida gelir yakışıklı atletik vucutluyum kaslarım vardı ama pandemiden dolayı söndü ama yinede formumu koruyorum
Duygusal bağ kurmanı öneririm
tatlım sonra pişman olabilrsin ama
Neden
bekaretini verdiğin erkek seni sonra istemezse ne olacak
Erkekler bakirliklerini kaybettiğinde böyle bir sorun olmuyor nedense
:) evet canım , erkek kirlenmiyor hiç, bende bu konudan rahatsızım ama , bazen çaresiz kalıyorum , mecbur evlenmeyi bekledim, sen niy ebu kadar cinsellik yaşamak istiyrosun ki
Tek bir hayatımız var
Kaç yaşıma kadar yaşayacağımı ya da evlenip evlenemeyeceğimi bilmiyorum
Bir bilinmezlik uğruna bakire kalmak anlamsız değil mi?
sanırım bazı şeyleri sorgulamaya başlamışsın, bende düşündüm bunları ama benim iiçin sevdiğim biri ile evlenmekti çaresi :) bekaretini kaybetmek senin için ya da ailen için sorun olmaz mı?
Açık konuşacağım tipik bir anadolu ailesi benimkisi. Yani bir ölçüde muhafazakar ve tutucu sayılabilir. Ama bir şeylere boyun eğerek yaşamak istemiyorum. Kendi kafamdaki doğrulara göre yaşayabileceğim özgür bir hayat elde etmek zorundayım. Umarım bunun için fazla geç kalmam
anlıoyrum tatlım seni, ama ben de senin gibiydim ama benim adım atmama imkan yoktu, istersen ikimiz konuşalım mı
Takip attım
@soran bana yazsana?
nasılsıln tatlım
sımdı sana ne onersem bılemedım duygusal bag oyle hemen olmaz o yuzden bıraz sabredeceksin
Zamanla bulacaksın derim yani kolay değil
Duygusal bağ kuruncaya kadar bekle veya sektiret bağı direk birini bul seviş işte karar senin
Duygusal bağ kurabileceğin bir insan bulmalısınız önce
Çok zor istediğin şey. Bende senelerdir istiyorum ama denk gelmiyor
Acilen sevgili bulman gerekiyor bende senin gibiyim
Biriyle tanış önce. Güven bağını oluştur
Kendimi emin ol çok ras gelir her saniyesi
Beklemelisün acele etme
e sende bagkur sonra ver yansin cek islansin
Rastgele hadi bakalım 😉
Duygusal bağsız biri varsa olabilir
Paket mi olsun burada mi yersiniz
Beni seven yokmuuuuu diye bağır ozaman camdan
Tek gecelik düşün bence tavsiyem
Sanal seks yapabilirsin :)) bence o da guzel
Bulasma sakın evlennce daha zevlı
:) hmm evet
Her sekil zevkli 🤣🤣🤣 yeterki ten uyumu olsun
@yellowflower_23 pısman oluyr ınsan sonradan. hele erkek alacagnı aldktan sonrakı tavırları. ınsanı yer yarılsa ıcıne gırsem oluyrr
:( sanırım geçmişte böyle üzücübir şey yaşadın tatlım
Biriyle duygusal bağ kur
sende cok sey ıstıyrosun ya :)
Duygusal bağ kur o zaman
Önce aşık ol
mutlu olamasın öyle ama
o zaman bekleyeceksin ya da sexting yapacaksın.
Duygusal zaman alır herzaman
Yaşın kaç bakire değil misin
Beklentilerin neler peki
Sorunn başlığıyla detayı birbiriyle çelişkili 🤔
Gel konuşalım isterseb bendede aybı sorun var😂
Tanış duygusal bag kur sonra bumm
Bırını bulabilir sevgılı falan yaparak
Güvenilir bir sevgili bulun ve sevişin 🙂
o işler bir anda da olmayacağı için sanaldan
Birini bulmayı öneririm ama sanaldan değil
Hayatına birini alınca yaparsın
O zaman, zamanın gelmesini bekleyeceksin
Tanışalım belki bir şeyler olur
Burdan bulursun simdi😂