İlk seks yaptığınızda kaç yaşındaydınız?
Nerede ve kiminle yaptınız?
Sonrasnda pişman oldunuzmu
Nerede ve kiminle yaptınız?
Sonrasnda pişman oldunuzmu
15 Yaşında komşunun ,28 yaşında ki kızı ile yaptım. Evde yalnızdı korkuyorum diye beni istemişti o gece ihtisas yaptım.. Sade oral yaparken dört defa orgazm yaşamıştı. Onum bu kadar ateşli olduğunu hiç tahmin etmezdim evde kalmış bir kızdı. Ancak bana oral sexin ihtisasini yaptırmıştı.
15 yaşında lise 1 deylen kendi sınıfımdan daha 20 gündür tanıdığım bir kızla kendi evimde yaptım. Bakireydi. Pişman değilim. Yaklaşık 3 sene devam etti bu şlişkim genel olarak sevişme üzerine kurulu bir ilişki olsada güzel zamanlardı
Cevap
20Cevap
Şöyle gerçekten anlayarak farkında olarak yaptığım ilk seks 22 yaşımda idi. Karşılıklı hoşlandığım adamla yaptım. bir evde..
1 kere mi sadece
Benim sevgilim, arkadaşım olmaz ki çünkü ben fiziksel engelli ezik bir insanım
Once kendinizi sevin zayof noktalarinizi kimseye gostermeyin sizi ordan vururlar
Sevdim gene olmadı
Yine dene
Nereye kadar ümitsizim artık
Her zaman senden kotu olana bak ve elindeki seyler icin şukred
Geçen gün bir kızın kuzeninin bir ayağı kısa imiş topallıyarak yürüyor ama 3 sevgilisi olmuş niye benim olmuyor sevgiliyi geçtim kız arkadaşım bile yok
Ille olur
Nasiyat veriyorlar anca icraat yok
14 yaşındaydım bir arkadaşımla evinde yapmıştım hiç pişman olmadim
Peki sen?
Hic iliski yasamadm sevgilim bile yok
Hmm olabilir
Aynen
Dmden tkpleslm ister misin
@Ferahxy hyr
@Ferahxy evet 14 canim
Ben 16 yasinda yapmistim lisedeki kiz arkadsimla.. pisman degilim aklim hala yapmadiklarımda..
2009 senesinde
İzmir otogarda 37 yaşında bir kadınla
otobüs yatağında
o güne kadar öpüşmeyi biliyorum sanıyordum ilk defa bir enerji patlaması yaşatmıştım
15 Yaşındaydım kaşar bir karıyla beraber oldum ilkinde midem bulanmıştı sonra alıştım seriye taktım
Neden miden bulandı?
Hm
Aynn
Sevgilim yok sevdigim yok konushtugum yok😂
Tabikide hyr
Hiç bir nedeni yok😂
Öyle de denebilir
Istemem
👍🏻
Snde
17-18 yaş arasında yaptım sevgilim ile iş merkezi Bodrum katında
Pişman oldunuzmu küčükmushsunuz
Yok canım yapmak istediklerime kesin karar vererek yapıyorum pişmanlık olmadı.. aksine devam ettim
Sevindim adiniza
Teşekkürler.. sen peki
Daha once hiç yapmadm ama 17yaşındayım
Takildigin konularda her zman sorabilirsin buradan veya özelden
Peki tesekkur ederim
R. ederim
107 yaşındaydım. Soğuk bir kış günüydü. Karşı komşumdu.
17 yaşımda ücra bir otelde ucube biriyle maalesef 😏
19 yaşındaydım.
Sevgilimle anal seks yaptım.
Benim üniversite için gittiğim şehirde kiraladığım evde.
Hiç pişman olmadım.
Hm
Nişanlımla yaptım şu an askerde ilkimi ona verdim kötü birşey mi sizce
Evlenecek siniz sonuçta kötü bir şey ama felaket değil biraz daha sabredebilirdin sadece
16 yaşında kuzenimle tatil sitesinde yaptım
Aynen kuzenle yapmak ayrı bir güzel
Evet devam ediyor
şu an kaç yasindasiniz
İkimizde 23 simdi
kuzeninle nasl yapiyorsun akrabasiniz sonucta biz kuzenlerimize kardeş gozuyle bakariz
Aynen kardeşim bayadır birlikteyiz
Kuzenimle baya baya yapıyoruz. İkimiz kuzenden çok daha öteyiz
Seviyorum tabikide. Askere gidip geldikten sonra evlenmeyi düşünüyoruz
Allah mutlu etsin ozaman😊
18 yaşımda escort ile yaptım
Bunu neden merak ettin ki
Askerde çarşı izninde
Peki senn
Sevgilim bile olmadı daha önce ama 17yasndayim
Hiç bişe yapmadın mııı
Hayır da nedn şaşıryosun
Merak ettim birde sigara kullanıomusun oje falan
Sigara hiç kullanmadm oje sürüyorm evet de neden😂
Merak ettim sadece özele bekliyorum
Herkesin her istediği olmz
Peki
Peki
Yapmadım hiç yapmayı da düşünmüyorum
Neden
Hm
Daha önce hiç yapmadım sevgilim bile yok😂
Hayır
25 yaşımda evde yaptım
ilk defa evlediğimde eşim ile yaptım 28 yaşımda
Eski sevgilimin evinde çok güzeldi 17 yaşında sen
Bende 17yaşındayım sevgilim bile yok hızlısınz😂
Daha yaşın küçük bekle olur sevgilin 😃
Istemiyorum ben
Nedeb istemiyorsun
Herkes cinsellik için sevgili oluyor o yüzden istemiyorum
Herkes öyle degil ama
Evet farklı olanlarda var
Ee onalrdsn birini bul ozman sendd
Nasl buliyim 😂
Birileri ile konuşarak bekleyerek bulamasın tabi 😃
Bu yaşta sevgili istemiyorum
İyi ozman sap sap takıl 😃
Bekarlik sultanlik
Aynen öyle iki bekar takılalım senle ozman 😃
😂😂
Özldn yzrmsn 😃
Hyr
Arkdaşca knşcz
Benimle ne konusabilirsin ki
Hiç öyle arkaş ça konuşmak farklı bir amacım yok emin ol
Hmm
Yazrmsn
Hesap gizli
Degil artık
Attim istek
Burda diyemem
Öğretmeninle mi
Yapmadım. gel yapalım 😉
Hiç olmadı yapmadım
13 oral
Yapmadım daha önce hiç peki sen yaptın mi?
Hyr
Guzel senin tercihin mi yoksa yapacak kimse mi çıkmadı karşına
Benm tercihim istemiyorm
Anladım neden istemiyorsun sanırım yaşın küçük olduğu icin bencede en iyisi isteme
Yaşım küçük evet (ilerde evlendiğim kişiyle yaşarm)
17 yaşındasın daha :) senin yaşında başlıyor millet gerçekten ileri düşünmeden sonra pişman oluyorlar
Evt malesf oyle ama bn hata yapmam
Öyle deme bence insansın yapabilirsin Nerelisin merak ettim
Yapmamaya calisiyorum yani universite bitene kadar swvgili filan istemem
Hedef ne peki yapma tabi hata
Aynn
Umarım yapmazsın Yasin daha küçük çünkü
Sevgilim yok daha oncede olmadi
Kapalimisin açık mi?
Açık
Neden sevgilin hiç olmadı sevdiğin vs biri mi var
Sevgilim olmadi istemedigim icin lonushmuyorum kimseyle sevdigim de yok
Senin gibi kız zor bulunur ya harbi biz direk evlenelim 😂
Universiteyi bitirik meslek sahibi olana kadar evlilik biraz zor😂
Kendi ayaklarimin ustunde duran guclu birisi olmak istiyorum koca parasiyla hava satmak degil
Helal olsun valla en doğrusu oku tabi
Ahahaha beklerim bak benimde 2 sene staj var son senem bu sene 😂
😂😂😂😂
Bn universiteye 24te bitiricem😂
AhahHa tıp mi istiyorsun yoksa sen kabul bence ya bende 25-26 anca göreve başlayacağım
😂😂
Tıp değilde mastır filn (mastır denilir herlde turkiyede😂) turkiyede degilim oyuzden bilmiyorum
Ahahah öyle mi neredesin peki bende anca ya iste
Bulgaristan
Çok güzelsindir ya sen kesinlikle valla
Gormeden nasl tahmin ediyosun guzel oldugumu
Tahmin sadece yanilabilriim kanun vs değil yanı ama bence güzelsin keza güzellik görecelidir 😂
😂😂hm
😂😂öyle valla merak ettim ya seni soruyu beğendim
Peki
Mesaj atabilirmisin:) merak ettim seni ya gerçekten daha 7-8 yıl sonra evleneceğiz 😂
Saat çok geç sana iyi geceler
Tabi orada geçtir saat
Şaka biliyorsun hepsi
Yolun açık olsun guzel insan sağlıklı kal
Biliyorum😂
İsmin neydi bu arada
Kişisel bilgilerimi vermiyorum
😂tamam tamam gizemli kadın adın gizem olsun 😂
Kadın değil kız😂
Olsun kadinsin sonuçta geleceğin anne adayısın sen çünkü saygı duyuyorum sana 😂
Anne olacağım ne belli
Çünkü kızsın geleceğin anne adayı sensin
Belki olmuycak çocuğum yani bunu bilemeyiz sonucta
Neyse iyi geceler sana
Orasını Allah bilir ya insallah olur
Sanırım uyuyacaksın
Evet
Tamam gizemli kadın iyi geceler
Öyle deme sinir oldum
Tamam tamam
Iyi geceler
O zaman ne desem acaba matmazel diyim
İyi geceler matmazel
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?