Arkadaşlar her iki tarafında üstünde kıyafet varken kızlık zarı bozulur mu?

Merababa arkadaşlar sevgilimle tam ayrılıyorduk öpüşürken biraz değdirdi ve normal olarak üstümüzde kıyafetlerimiz vardı ama ben eve döndüğüm de iç çamaşırımda kan lekesi olduğunu gördüm ne alaka yani anlamadım bozulmuşmuyumdur adet günüme de vardı 2 3 gün yani
Arkadaşlar her iki tarafında üstünde kıyafet varken kızlık zarı bozulur mu?
Cevapla