Arzuların doruk noktasında olduğunuzu düşünün, sevişmenin an tatlı anı. Tenler birbirine kenetlenmiş ve dillerin karşılıklı dansı yaşanıyor. Vücutlar alev alev yanıyor ve hiç bir şey umurunuzda değil o an. Ve bir anda telefonunuz çalmaya başlıyor, arayan da babanız. Telefonu açar mısın, yoksa umursamadan kendini anın zevkine mi bırakırsın? Kadın : Aşkım dur lütfen, babam arıyor. Erkek : Aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor, devammmm. Kadın : Aşkım açmazsam bana çok kızar. Erkek : Bu halde bırakamazsın beni, asla bırakmam seni. Kadın : O zaman bunu sen istedin, alll... (aşağıya bir diz darbesi) Erkek : Iğğhhh... kaldığınız kuşa şu an da ulaşılamıyor...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Açmam, daha sonra açarım sonradan gördüm derdim.
Babam arıyosa açarım, adam ahiretten arıyo daha naaapsın?
Açmazdım açsam kesin belli ederdim sonuç ağzıma sıçan bir baba
Açmam muhtemelen tam o esnada açmak tuhaf olurdu.😅🖤
En heyecanlı yerinde açmıştım sonra pişman olmuştum açılmazmış. 😃
biz eski sevgilimle öpüşerek telefonda ailemizl ekonuşuyoduk zhzhhzhz
Telefonu kapatıyorum kesinlikle çünkü adamı kenefte bile buluyorlar.. İşim bitince arananlara bakar ararım.. Neden kapalıydı telefon yalan mı yok..
Telefonu sessize alırım. Böylelikle duymamış olurum.
Hayır ama duacı olurdum beni kurtardı diye cinsellik pek sevdiğim bir eylem değil
Sıkıntı yaratmayacaksa açmam çünkü o an hayat duruyor
Kusura bakmasın , ben sonra ararım babişkomu
Açmam işim bittikten sonra dönerim
Pek hoş olmaz kaba bir davranış kendi görüşümce
babam ariyorsa onemli bir sey icin ariyordur 🌸
Evet açarım, herkes açar.
Oral esnasında açarım. Belli de etmem 😂
Arayıp yine nerede sürtüyorsun demiş olabilir 😀
Baba bı dur ak tam zamanını buldun derim
Açmazdım muhtemelen. O a ben daha önemliym
Nefes nefese olunur nasıl açılır o anda 🙈🙉🙊
Babamın haberi olmadan hiçbir şey yapamam
Açmadım , açmamda 😂
Açmazdım
Babamı tanımam 😂😂
Bu güzeldi :D
👍🏼😁
Açmam...😅
Açardım
O an zevkime bakarım
Açmam telefonu kapatırım zaten.
Aradı açmadım 😂