Beyler olur olmadık yerde kalkınca ne yapıyorsunuz gerçekten?

Nişanlım ile bir birimizi ilk havaalanında görmüştük askeri personeldi ikimizde ucaga binip İstanbul havaalanına gittik ve orada buluştuk gezmeye gittik. Neyse gördük bir birimizi sarıldık oturduk ama bir durgun kı anlatamam 😃 yuzu gözü kızardı sonra sordum sen beni mi beğenmedin falan bir oturdun daha kalkmadinn😃 dedi nasıl kalkayım o benden önce kalktı 😀 böyle belli olmasın diye oturup bekliyor musunuz gerçekten?
Beyler olur olmadık yerde kalkınca ne yapıyorsunuz gerçekten?
Cevapla