Cinsellikten eşim yüzünden soğudum. Sizce evlilik sadece cinsellik demek mi?

Ben bekaretimi hep korudum. Elime erkek eli değmedi, kocama sakladım kendimi. Ama eşim beni cinsellikten soğuttu. Hayal ettiğim gibi değilmiş sevişmek. Hiç böyle hayal etmemiştim. Ben bunun için mi korudum bekaretimi? Aslında sevebilirdim onu. Çünkü hayatımdaki ilk erkek o oldu. Ama sevemedim. Çok çabaladım sevmek için. Çocuğumuz olmasina rağmen bağlanamadim ona. Hep küfür ediyor, hep aşağılıyor beni. Becerikli bir kadın değilim. Güzel yemekler yapamıyorum. Yengesiyle kıyaslıyor. Halbuki eşimde beceriksizin teki. Kendine bakmadan konuşuyor. Bana televizyondaki kadınlar için "fındık gibi güzel kadın demi"diye soruyor. Bu bana saygısızlık. Kadınlara yiyecek gibi bakıyor. Namussuz adam. Hep küfür ediyor bana
Nefret ettim bundan
Yalancı, dengesiz, laf taşıyan, annesiyle her şeyi konuşan, güvenilmez bir adam
Kibar değil. Kaba. Ben yatakta kibar olmasını isterdim. Bir çiçeği koklar gibi sevişsin benimle isterdim. Ama o, çok vahşi. Sert. Isırıyor. Popoma pat pat vuruyor. Hiç zevk almıyorum. Ben ona yaklaşmak istediğimde o beni reddediyor (ben zaten çok istemiyorum onu, yataktan iğrendim çünkü) O beni istediğinde ben onu istemiyorum. Kimi zaman derdim oluyor. Ona anlatıyorum."Takıntılı s*ak m*l" diyor bana. Böyle bir adamla ben niye sevişeyim. Evlilik sadece cinsellik mi ya? Benim derdimi dinlemeyen, beni ikinci plana atan, abisiyle annesine benden daha çok özen gösteren, başka kadınlara benim yanımda yiyecek gibi bakan bir adamla niye sevişeyim? Ha birde obezim. Vucudum çok kötü. Acaba bu yüzden mi aşağılıyor beni hep? Sizce cinsellik nedir?
Cinsellikten eşim yüzünden soğudum. Sizce evlilik sadece cinsellik demek mi?
Cevapla