
Eşlerin çocuk yapmadan önce birbirine doyması için ne kadar zaman gerekir?
#Penguensoruyor

Evlendikten 1 yıl sonra hamile kaldım. gebeligin son ayına kadar iliskimiz devam etti, doğumdan sonra 2 ay kadar iliskimiz olmadı. Ilk 6,7 ay zaten günün nerdeyse tamamina yakin bir suresini uyuyarak geciriyor cok sorun olmuyor. sonraki aylarda da gündüz 2 saat ve aksam 9da yatip sabaha kadar uyuyor yine bir engel yok. Sadece gündüz seksi olmayabiliyor onun dışında geceler zaten müsait. Kadının yorulup istememesi tamamen bahane istiyorsa zaten yorgunluk falan kalmaz. Yani bebek sahibi olmak seks hayatından bisey götürmez bence, yeterki çift istekli olsun kendinde fırsat yaratmasını bilir.
Kaç yıllık evlisin?
4 yıllık.
Şimdi 2 yaşına girdi sanırım. Hala sorun olmuyor mu?
Hayır. Aksam 9da uyuyor sabaha kadar zaten. Esim isten gelip yemek yemesi vs. Saat 9 oluyor zaten. Ve gündüzde uyutabiliyorum esim evdeyse bazen o zamanda yapıyoruz. Ve bide aileler yakınsa çocuğu onlara bırakıp bir günlüğüne kaçamak da yapilabilir.
Anladım teşekkürler :) Mutluluklar dilerim.
Rica ederim, teşekkürler, iyi aksamlar :)
İyi akşamlar :)
Eig. Icin teşekkürler :)
Rica ederim 😊
Vaktin var mı biraz, sormak istediğim şeyler var da.
Buyur sor :)
Yani evlilik hakkında soracaklarım. Ben de evlilik yaptım da özel olduğu için yorumda anlatamıyorum bazı şeyleri.
En az 5 sene diyorum. Doğumdan sonrada 6 aydan önce kolay kolay düzene girmiyor maalesef.
Yav ne kadınlar varmış. 40. günde toparlayıp kocasının koynuna girmiş ama o işler öyle kolay olmuyor. Güldüm gece gece. Kadının vücudu toparlanır ama hormonlar o kadar kolay eski seviyesine dönmez. Biraz gerçekçi olmakta yarar var.
Çocuğun uyuduğu o bir kaç saatte anne dinlenir, yıkanır. Evet, yıkanmaya vakit ayıramaz çünkü bebekten ötürü. o bebekler bir kaç saat uyur ama sürekli uyanarak. Bekara karı boşamak ne kolay ya...
Ben aynılarını söylediğimde bana gülüyor :D
Şaşırmadım
ben de :)
İyi akşamlar,
Eşlerin çocuk yapmadan önce birbirine doyması için bence en az 1 buçuk iki yıl çocuk olmaması gerektiğini düşünüyorum.
Bazı evli arkadaşlarım da böyle diyor. Özellikle bu durumdan kadınlar etkileniyor.
Cevap
15Cevap
Çocuk birbirlerine doymalarına engel değil. 40 gün bekleyip, kaldıkları yerden devam edebilirler.
Detayı okumadığın o kadar belli ki.
Yoo okudum o işler sekse engel değil. İstekli insan her türlü fırsat yaratır yaşar o çocuk illa uyuyor birkaç saat.
Bekarlara konuşmak ne kadar kolay.
Bekar olmam çocuğum olmadığı anlamına geliyor ya :D İstekli insan engel tanımaz, gerisi hikaye
On yillik evliligim iki cocugum var ikinci ayda hamile kaldim ve cinsel hayatim hic bu tur sorunlarla sekteye ugramadi.. Gayet de hem cocuk yapilir hem esle de her sey yasanir bence yeter ki iki tarafin da buna bakis acisi karsidakini onemsemek olsun😊
Katılıyorum 👏
Ne mutlu size :) Mutluluğunuz daim olsun inşallah <3
Aminn..
Ben hemen hamile kaldım ve birbirimize doymak nedir? Öyle bir durum olduğunda ilişki sallanmaya başlar eşler birbirine hiç doymaz ve çocuk olduktan sonrada seks devam ediyor...
Siz bir anne olarak benim ne demek istediğimi gayet iyi anladınız. Doymaktan kasıt hiçbir engel, süre ve yer kısıtlaması olmadan doyasıya sevişmekten bahsettim. Elbette ki insan sevdiğine doyamaz. :)
Yeterki istek olsun bütün engeller aşılıyor 😉
Öyle tabii ki de ben yine de 3 yıl kadar çocuk yapmak istemem :)
Mutluluklar dilerim <3
İyikide yapmışım şimdi 20 yaşında oglum var 😊😊
Şaka mı?
Hayır gerçek 😊
Maşallah ne diyelim 😊
Sağol...
3 4 yıl uzun bunun için kadın en fazla 25 yaşında olmalı ki evlendiğinde yoksa 30 yaşında evlenen bir kadın o kadar bekleyemez çocuk için eğer istiyorsa açıkçası fikrim bu zaten abi çocuk ta yapmıycak sak niye evleniyoz😂asıl amaç o bir bakıma
Ben garibim 2. ayimda hamile kaldim evliligin en guzel vahşi zamanlari hamilelik dogum cocuk derken cok az tadini cikarabldm. uzun bir sure koymak arada fayda vardr kesinlikle
kaç yıllık evlisin?
3 yil oldu
İkiniz de çalışıyorsanız bir de çok daha büyük engel.
Çocuk yapmak için ya da düzenli bir hayat için evlenmek istemiyorum. Gerçekten o kişiyi tüm benliği ile istediğim için evlenmeliyim. Çocuğumu kendi organım gibi görmek pek bana göre olmayacak.
Ben kendi düzenimi de kurarım açıkçası. Sonuçta ailem, dostlarım, yakınlarım, her şeyim var. Düzen kurmak için evlenmek bana çok absürt geliyor. Kendi hayatın bomboş ve bu boşluğu kendinle dolduramayıp, başka birinin sana getirdikleriyle doldurmaya çalışmak aşırı komik geliyor bana.
İki benden hep actir hiç doymaz
Yap çocuk gelsin
Biz 5 yıl sonra yaptık. şu an bazen uyanir gibi oluyor hem onu beşikte sallayıp hem devam edebiliyoruz kendimizi çok amaçlı kullanıyoruz 😂😂 ama çocuk bambaşka onun verdigi sevgi ve mutluluğu seks veremez erkenden yapin😊😊
Ben zaten evlenirsem çocuk için evlenirim. O yüzden öyle bir zamana ihtiyacım yok.
En az 3 yıl çocuksuz istediğin fantezileri yaparsın.
Sana ne. Herkesin kendi tercihi
Marifet cocuk varken basarabilmekte.
Ön sevişme uzun olmalı
Ne alaka şimdi?
Manyak herif :D :D
İdeali 1 sene bence fazla sı zaman kaybı derim
ben doyamıyorum 😂 9 ay bekleyemem
2 3 yıl sonra düşünülmeli
Bence ölene kadar doymazlar
Brn doymam ona bakarsak
1 iyidir
En az 2 yıl.
Bir ömür doyulmaz
1.5 sene ideali
İki üç yıl
3 ya da 4 yıl.
18 yıl 3 ay
5 yil
2,5 yıl yeterlidir
En az iki yıl şart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar