En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?

En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
Uzun bir ilişkiden henüz yeni çıktım sayılır.

Toparlanabilmiş değilim, boşluktayım. Bir anda oldu ve ben karşı koyamadım. Üstelik şimdi ona karşı ne hissettiğimden de emin değilim.
En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
Ayrılık sürecini benim için kolaylaştıran, daima yanımda olan, yıllardır hep yanı başımda olan insandı. Ona ihtiyacım var ve onu kaybetmek istemiyorum.

Gerçekten kendi hislerimi kendime açıklamaya çalışıyorum. “Eğer onu gerçekten arkadaş olarak görseydim onunla yatmazdım, değil mi?” diye soruyorum kendime bazen, ancak cevap da veremiyorum.
En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
Ancak aramızdaki cinsel yakınlıktan sonra, bana karşı hep bu yönde hissettiğini ancak uzun zamandır ilişkim olduğu için açılamadığını söyledi. Sevgilisi olmamı istediğini söyledi.

Şimdi onunla görüşmüyorum, konuşmuyorum, çünkü nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Hislerine ne yanıt vereceğimi bilmiyorum. Ama onu çok özlüyorum. Ne yapacağım ben?
En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
En yakın arkadaştan sevgili olur mu?

Dostluk zamanla tutkuya, aşka dönüşebilir mi?
En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
En yakın arkadaşımla yattım. Nasıl yüz yüze bakacağımızı bilmiyorum. Peki en yakın arkadaştan sevgili olur mu?
Cevapla