İstemediğim birinden kazayla hamile kaldım. Sevgilime kendi çocuğu olduğunu söylesem olur mu?

Sevmedgm ama hoslandıgım bir adamla sevistm. Vajinamın üstüne bosaldı bir an nasıl oldu anlamadım. İcime girmedi (bakireyim) 2 aylık gebe oldugumu ögrendm. Sevgilimle 1 yıllık beraberligimiz var uzakta diye onunla birlikte olmak istememistm. Ailem ögrenirse beni öldürürler. Bu isledgm suç (anlayın neden oldugunu). Sevgilimin oldugu sehire kacıp onunla birlikte olucam yani bekaretimi o bozucak ve kendisinden hamile oldugumu söylüycem. Nolur kötü yorumlar yapmayın biliyorum igrenc kelimeleri hak ediyorum cok pismanım ama yapıck biseyim yok 2 aydır aglıyorum yardım edin
İstemediğim birinden kazayla hamile kaldım. Sevgilime kendi çocuğu olduğunu söylesem olur mu?
Cevapla