Az önce yanlışlıkla zarımı yırttım. Ağlıyorum ve annem çok kızdı. Ne yapacağım?

Az önce altıma bakım yaparken ( tüy alma, kremleme) birden parmağıma bir iki damla kan geldi, hemen anladım korktum dedim en azından fazla yırtılmamıştır şimdi kanıyor baya baktım baya kan var anneme durumu anlattım tavırlandı çok kızdı şimdi yorganı kafama geçirdim ağlıyorum napıcam ben balireyim hiç mast bile yapmadım ama zarım yok
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adetim olmuş meğersem butün görüşleriniz için tek tek teşekkür ederim
Az önce yanlışlıkla zarımı yırttım. Ağlıyorum ve annem çok kızdı. Ne yapacağım?
Cevapla