Bence ilişkide ilk önce kadını rahatlatmak gerekiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Tatmin edip 1 ya da 2 sefer boşaltıp sonra erkeğin boşalması gerekiyor ben öyle yapıyorum ve bu olması gereken bir şey ben kadın boşalıp rahatladığında daha çok haz alıyorum siz ne düşünüyorsunuz kızlar erkekler
Bence ilişkide ilk önce kadını rahatlatmak gerekiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla