Eşiniz ya da sevgiliniz boynunuzu emerek moratti tepkiniz ne olur hoşunuza mi gider yoksa kızar mısınız 





Çok hoş karşıladığım bir şey olsa da yakın çevreme rezil oluyorum o kötü oluyor tabi. Yok köpek mi kovaladı yok kavga mı ettin, gülenler zaten anlıyor da sıkıntı tabi 1-2 gün morarmış vaziyette dolaşmak :)
Çok fazla hoşuma gider. Şikayetçi olmam. Zaten boyun , kol , omuz vs çok kolay morarıyor. İnanmayan kolunun üst kısmında denesin😂 çok kolay morarıyor kızmam ya. Zevk almaya bakın böyle şeylerde
Hahahahah en sevdiğim yeterki o morartsin heryerimi 😚😚😚😙😙
İmmm, çok zevkli cidden
Ama ertesi gün boğazlı giymeli, ya yazsa
Onun morarttığı yerde gül biter
Fenasin
Cevap
10Cevap
o kadar abartı tabi ama bazende hoşuma gider ne yalan diyim o anki ruh halime gore değişir emen kızın kim olduğunada bağlı :)
parçalasın beni can kurban ona yeterki olsun birisi sarılsın bana benim herşeyim onundur ye beni recep :)
gurur duyarım :) uaehauhe
Bunları lisede yapardık hava atmak için bence boyun morartmak ergence görünmeyen yerler olabilir.
Eşim yapsa hoşuma gider sevgilim yapsa hoşuma gittiği halde kızarım
mümkünse görünen yerleri morartmasın 😁 onun haricinde gönlünce morartabilir
Fakir 1300 wat elektrik supurgesi gibi emcukleme la derim
Kızmam da ertesi gün ofiste insanlara açıklamaya çalışmak kötü oluyor (yaz ayında bir de kazak yok kamufle edemezsin)
neden yaptı diye kızarım dışarıda öyle gezmem hoş değil
Çok fazla hoşuma gider herhalde
bir benden daha :)
Morartmayı sever misin 😊
Bayilirimm yoksa kendimi eksik hissederim
Hiç yalamadı beni kimse merak ediyorum o duyguyuu
Titreyerek b. s. l. r. s. n emin ol ıslak islak diliyle
Mmm yapma ya bu saatte şurda sahura ne kaldı:))
Zamanlaman çok köti be 😅
Sahura cok var 2 gider benden :)
Yap
Tuvalet terliğiyle azına vururum. Bu nasıl soru 😂
Resimdeki senden:) valla yapılır
Hosuma gider
Benden sin :)
Alır severimm
Tıpkı ben yaaa:)
hiç bir partnerim buna cesaret edemez :)
:D :D. sakalı ben bugünler için uzattım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar