Merak ettim sadece :D Gözlemlerime göre, izleme açısından, kızlar en çok boşalma anını seviyor gibi. Doğru gözlemleyebilmiş miyim onu merak ediyorum :D



Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok hoşuma gidiyor özellikle içinizden bir hayvan çıktığında skskks
kendini dürtülerine teslim etmiş olan hal mi yoksa garip denebilecek hayvani bir şekilde boşalan erkekler mi :D
evet çünkü bir nevi zafer göstergesi.
hoşuna giden senin onu boşaltmış olman yani, öyle mi?
evet :D
nice zaferlere o zaman :D
İzlemek isterdim ama bende o anda orgazm olduğum için hatırlamıyorum ki 🙈🙈🙈
bir dahakine artık 😅
Belki de o kadar kötüdür ki, boşalma anına bayiliyordur.
Anlamadım 😂
Evet ben cok seviyorum
keyifli seyirler :D
Hoş gelmiyor bana sevmiyorum
ne hoş gelir peki daha çok
Bosalirkenki inlemeler güzel
Görsel değil işitsel seviyorsun sen :)
Sesler beni çok etkiler
Hafif inlemeler mi yoksa daha yüksek sesli mi seviyorsun?
Inleme. Ve iliskideki iltifatlar, günlük hayatta agzimizdan cikan kelimeler, sesler çok etkileyici bence.
anladım, sen sesli bildirimleri seviyorsun :D seni sevdiğini hissettirmesi kadar, bunu söylemesi de önemli mesela
doğru anladıysam :D
Görsellik herkesin ilk baktigi şey ama en onemsizi bence. Içinden gelen duyguları seslendirerek hissettirmesi dünyalara bedel.
Ses ve dokunma yani
anladım :)
Evet, kendilerinden geçmelerini izlemek muhteşem.
Hiç izlemedim
İzlemek ister miydin?
Hayır
Peki 😂
Hayır
Bende severim
sana da keyifli seyirler o zaman ;)
Iyi gözlem
sağol :D sen de seviyorsun o zaman...
Evet :))
e iyi seyirler o zaman :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar