
mantık çerçevesinde baktığın zaman ikisi de hemen hemen aynı görüntüye sahip. hadi kadının meme ucu biraz daha iri olsun fakat gerek halkası gerek rengi gerek meme ucu yapısı tamamen aynı sayılır. bizler sizin meme uçlarınızdan etkileniyorsak sizlerin de bizim meme uçlarımızdan etkilenmeniz gerekmiyor mu? yoksa etkilenmemenizin sebebi dünyevi şartların bu yönde oluşması mı? yani şunu demek istiyorum. kadının meme uçları -ilk hangi damcık ağızlının aklına geldi bilinmez- kapatıldıktan ve mahrem bölge diye adlandırıldıktan sonra ona ulaşım ve erişim zor hal almışken, erkeğin meme uçları hep ortada, görünmesinde herhangi bir sorun yok diye mi sizler etkilenmiyorsunuz acaba. buna mantıklı bir izah istiyorum. evet.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer