Erkekler kadınların meme uçlarından tahrik oluyorken, sizler erkeğin meme ucundan aynı ya da benzer şekilde tahrik oluyor musunuz?

Erkekler kadınların meme uçlarından tahrik oluyorken, sizler erkeğin meme ucundan aynı ya da benzer şekilde tahrik oluyor musunuz?


mantık çerçevesinde baktığın zaman ikisi de hemen hemen aynı görüntüye sahip. hadi kadının meme ucu biraz daha iri olsun fakat gerek halkası gerek rengi gerek meme ucu yapısı tamamen aynı sayılır. bizler sizin meme uçlarınızdan etkileniyorsak sizlerin de bizim meme uçlarımızdan etkilenmeniz gerekmiyor mu? yoksa etkilenmemenizin sebebi dünyevi şartların bu yönde oluşması mı? yani şunu demek istiyorum. kadının meme uçları -ilk hangi damcık ağızlının aklına geldi bilinmez- kapatıldıktan ve mahrem bölge diye adlandırıldıktan sonra ona ulaşım ve erişim zor hal almışken, erkeğin meme uçları hep ortada, görünmesinde herhangi bir sorun yok diye mi sizler etkilenmiyorsunuz acaba. buna mantıklı bir izah istiyorum. evet.
Erkekler kadınların meme uçlarından tahrik oluyorken, sizler erkeğin meme ucundan aynı ya da benzer şekilde tahrik oluyor musunuz?
Cevapla